Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
nowa oferta Platinum
Kup 12 miesięcy członkostwa Superstar teraz i  zyskaj15 miesięcy łącznie.
Otrzymasz 2750 Stardolarów i  1000 Starmonet włącznie. 
Wzrośnij do natychmiastowego statusu Royalty, 
uzyskaj pełne 23 prezenty premii i turkusowy zestaw Platinum !
Zapłać jednorazowo 131,40 zł - otrzymasz poniższą ofertę.

Udogodnieniem jest pewnie nowa funkcja wyboru dostawy stardolarów. Nawet super. Dawniej zakup członkostwa na rok to wypłaty miesięczne, teraz możemy otrzymac stardolary tak jak chcemy.





Korzystacie z większych ofert?

13 komentarzy:

  1. Nie korzystam z takich ofert.
    Myślałam że będzie to coś lepszego, pomyliłam się.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna opcja z tym wybieraniem ile stardolarów chce się otrzymać! Ogółem cała oferta jest ok, ale ja nie lubię wydawać kasy na gry a do tego 130 zł! Aż tak mi źle nie jest!

    Edka2929

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie to jak ktoś co miesiąc doładowuje to na to samo wychodzi ;D Ale wiadomo, taka cena "od razu" trochę przeraża.

      Usuń
  3. Nie skorzystam, za drogo. Poza tym można zapłacić tylko kartą kredytową, a ja nie mam takiej możliwości.

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczerze mówiąc, to chciałam się zastanowić, ale kiedy zobaczyłam, że trzeba płacić kartą kredytową.. NO BEZ YAJ ;_; Ja niestety jeszcze takiej nie posiadam, a rodzice doładowują mi tylko i wyłącznie z telefonu (co 2 miesiące za 30.75 zł, więc taka oferta by się przydała).

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie skorzystam zbyt droga jak na mój budrzet i tylko kartą, a ja nie mam

    OdpowiedzUsuń
  6. Niestety ale nie skorzystam z powodu iż moja mama doładowuje mi tylko raz w roku bo mówi że to niepotrzebne wydawanie kasy jednak oferta wydaje się ciekawa ale cena jednak przerażająca jestem ciekawa ile taka lisa zarabia z tego ss


    olka170

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie skorzystam. Nie mam zamiaru wydać tyle pieniędzy na wirtualną grę.

    klamar33

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie, że można wybrać, ile pieniędzy chce się dostać. Prezenty nie są zachwycające, poza tym ja nigdy nie doładowuję ss
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  9. Aha aha, wszystko fajnie. Tylko że ja nie kupuję nic! Ani ss, ani sd.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie skorzystam z tej oferty, ponieważ :
    - jednak trochę za dużo kasy,
    - nie ma możliwości płaceniem przez sms.
    :C

    patrykdiamond2

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie skorzystam, chociaż oferta kusząca ;d

    karolina6987

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!