Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Metamorfoza sweetdoll240
Moi Drodzy.
Przepraszam Was bardzo za moje opóźnienie. Siostra wczoraj wieczorem przetrzymała netbooka, kiedy wyczerpywała się bateria, po czym on się za hibernował i nie chciał włączyć. Oddałam go do naprawy tacie mojej przyjaciółki i tak oto około dwie godziny temu wrócił cały i 'zdrowy' ;) W zamian za to wynagrodzę Was dziś, bądź jutro jakimś fajnym konkursem, w którym do wygrania będą ubrania - niespodzianki :)

Dziś na metamorfozę czeka pewna osoba o nicku sweetdoll240. Serdecznie zapraszam do przeczytania posta i zostawienia po sobie drobnego, szczerego komentarza ♥



Przed:
- Twarz Twojej doll mnie nie zachwyciła. Pierwsze co, to za jasne usta, jak na taki makijaż. Kolor pudru na policzki również nie jest dobrany odpowiednio. Ponadto fryzurka trochę za wysoko nałożona, co nie wygląda za dobrze, chociażby jej wybór dobrałaś odpowiednio do cieni zastosowanych na powiekach, za co duży +. Usunęła, bądź przeniosłabym ten pieprzyk na twarzy (na ramieniu nie widać go tak dokładnie, gdyż zakrywają go włoski, ale nawet fajnie wygląda z bliska, gdyby się bardziej przyjrzeć). Dobranie części twarzy wygląda odpowiednio - pomijając fakt, że nie lubię tych oczu i ust.

 Po:
- Fiolet, czerń, róż na polikach <3 Wydaje mi się, że jest kobieco (co chcę podkreślić w każdym wykonywanym przeze mnie makijażu), ale jednak jest mała różnica pomiędzy wcześniejszymi metamorfozami. Ciemniejsze kolory przełamuje ten jaśniejszy (w tym przypadku fiolet oraz czerń przełamuje róż), co wydaje mi się wyglądać interesująco. Kosmetyków nie jest wystarczająco, szczególnie jak na Twój poziom, aczkolwiek wiadomo, że nie każdy może pozwolić sobie na takie luksusy i lepiej jest mieć te lepsze malowidła, niż w ogóle. W Twoim przypadku właśnie tak jest. Da się 'stworzyć' coś fajnego, wystarczy trochę pogłówkować. 


Przed:
- Nie mogę powiedzieć, że jest źle, bo jest w porządku. Przyczepiłabym się tylko do torebki oraz butów, bo nie wiem zupełnie do czego je dopasowałaś, odzwierciedlają się od góry stylizacji. 

Po:
- Dziewczyno! Twoje szafy są po prostu zniewalające! Tyle pięknych ubrań, dodatków, że w głowie się nie mieści. Dziś stawiałam głównie na barwy czerni i fioletu, więc tak już zostało.
Podoba Wam się metamorfoza?
Lepiej "Przed", czy "Po"?

Dla wylosowanej osoby, która napisze komentarz pod tym postem (bez zależności, czy krytykujący, czy nie) wręczę:
 Pozdrawiam,
wyniki jutro.

23 komentarze:

  1. świetna metamorfoza. Jedynie te błyszczące usta w metamorfozie PO.... no ale okej :)))))

    diana_ona

    OdpowiedzUsuń
  2. makijaż po jest cudny ♥ stylizacja przed i po jest prześliczna.


    PL_directioner

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdecydowanie lepiej PO, zarówno pod względem stroju jak i twarzy. Co do twarzy właśnie, to zmieniłabym tą fryzurę, bo grzywka zasłania tak piękny makijaż ;) Strój jest po prostu śliczny! Każdy szczegół dokładni dopracowany i ładnie składa się w całość.
    chomiska

    OdpowiedzUsuń
  4. hm, powiem tylko,ze przed metamorfozą nie było to zbyt piękne,a wydaje się ,że doll ma bogatą szafę. Jesteś naprawde znakomita ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Stylizacja PO jest świetna, PRZED też dobra, ale mniej.
    Pod obrazkiem ze stylizacjami napisałaś " odzwierciedlają się od góry stylizacji.". Nie rozumiem użycia tu tego słowa...
    AramintaMona

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli, że znacznie różnią się od koloru spódnicy, blazera itp. ;)
      Czasem używam takich dziwnych wyrażeń, które nieraz nie potrafią zrozumieć inni xd

      Usuń
  6. mi również bardziej podoba się PO, PRZED jest ok ale po metamorfozie jest cudownie.Makijaż jest przepiękny ja bardzo lubię makijaże z ffioletem, wybrałaś fajną fryzurę, mi się ten błyszczyk bardzo podoba, w zasadzie w tym makijażu nie mam się do czego przyczepić bo jest GENIALNY :) jeśli chodzi o stylizację to też mi się bardziej podoba niż PRZED, fajnie że zostałaś przy fiolecie bo pasuje do makijażu, bardzo fajne połączenie fioletu z czernią , chciałam przyznać że stworzyłaś fajne buty, jak w stylizacja PRZED nie wszystkie rzeczy pasowały to PO wszystko było na swoim miejscu nie było ani jednej rzeczy, która by mi się nie podobała. Ogólnie i makijaż i stylizacja bardzo przypadły mi do gustu :)

    DivaOlcia1

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak dla mnie, lepsze PO :)
    Little_me5

    OdpowiedzUsuń
  8. zdecydowanie po :)
    kamilaboch

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo udana metamorfoza, doll o wiele lepiej wygląda PO. Przedtem wydawała mi się taka troszeczkę "plastikowa" (nie chodzi mi o strój, bo był w porządku) ale ty zrobiłaś taki makijaż i stylizację że wygląda o wiele bardziej elegancko i ładniej :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zaczne oid tego, ze makijaż wyświetla mi się a reszta nie. Tak i tak mi się zbyt bardzo nie podoba, ale lepiej po

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o, wyświetliło się. I tak leiej jest po, ale stylizacje obie są okej.

      Usuń
  11. Ogólnie mi się podoba PO chociaż przed też jest ładnie a stylizacja jest cudowna . Makijaż nie podoba mi się raczej PRZED w ogóle włosy mi nie pasują


    olka170

    OdpowiedzUsuń
  12. Zdecydowanie lepiej PO. Ładnie dopasowałaś makijaż do stylizacji :)
    zuzia023

    OdpowiedzUsuń
  13. Po o wile lepiej. Bardzo podoba mi się twoja stylizacja. A jeżeli chodzi o makijaż to podobają mi się obydwa ♥

    klamar33

    OdpowiedzUsuń
  14. Metamorfoza zdecydowanie udana, w szczególności spodobała mi się stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowna doll zarówno przed jak i po :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Makijaż bardziej podoba mi się po metamorfozie, strój jest w porządku przed i po. Nigdy nie widziałam tej czarnej torebki;)
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  17. O wiele lepiej po! Stylizacja po - mnie urzekła! Kolorystyka niczym Le ( kiedyś była taka fioletowo - czarna kolekcja )!

    OdpowiedzUsuń
  18. Całość podoba mi się bardziej PO :) Jest lepiej ;) Fiolet + czerń, A love it :3

    xNikaaa

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetna metamorfoza ;) Do stylizacji to obie mi się podobają ;d

    karolina6987

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!