Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Bestsellery Tygodnia
Witajcie Kochani ;)
Znów dzisiaj późno. Ogólnie posta zdołałam napisać już wczoraj, tylko dzisiaj kopiuj, wklej i tyle. Ostatnio sporo rzeczy na głowie.. (nauka, zakończenie remontu, własny blog i tym podobnie). Wiele się dzieje w moim życiu, co wydaje się lepsze. No ale dość użalania się na sobą. Powiedzcie lepiej, jak Wam minął ten nieszczęsny weekend? :) Może gdzieś wyjechaliście? Dziś w Bestsellerach Tygodnia zajmiemy się najnowszą dostawą do Callie's Picks - chyba jest o czym pisać? :]



12 komentarzy:

  1. Podoba mi się pierwszy strój :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A mi się podoba druga stylizacja, jest bardzo świetna! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne buty, najbardziej podoba mi się druga stylizacja. Doll świetnie się prezentuje.
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne stylizacje i rzeczy. Mam 1 i 2, ale na 3 chyba też się skuszę

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się druga stylizacja, bardzo ładna <3
    Diana.Miss2

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne stylizacje.
    Platformy to raczej żenady tygodnia i kolejny nieudany pomysł adminów.

    OdpowiedzUsuń
  7. Buty ładne, ale teraz prawie każdy je na Stardoll będzie miał. Szczególnie lity.
    Najbardziej podoba mi się druga stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Stylizacja najlepsza to oczywiście numer 2 :)

    OdpowiedzUsuń
  9. 2 i 3 stylizacja jest cudowna. Świetnie dobrane do siebie rzeczy. Weekend minął za szybko :/

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne stylizacje. Druga najbardziej mi się podoba. Może to przez te żywe kolory, których za oknem juz nie ma :/

    OdpowiedzUsuń
  11. Stylizacje są genialne! Wszystkie! Ale najbardziej podoba mi się druga stylizacja! Pierwsza jest świetna bo uwielbiam tą kurtkę, super do niej wszystko dobrałaś! Złote dodatki idealnie pasują! Druga stylizacja *.* Poszłaś w złoto! Jest tyle rzezy! Świetnie to wszystko poł ączyłaś i nie ma misz maszu! Trzecia stylizacja jest także idealna. Wszystko czarne z małym ale to bardzo znaczącym kolorem mięty. ! *.*

    Edka2929

    PS: Z niecierpliwością czekam na twoje kolejne stylizacje!! :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakie cudne stylizacje *.* Każda inna i każda ciekawa ;)

    karolina6987

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!