Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Pretty n' Love - aranżacja apartamentu
W czasie ostatniej 50% wyprzedaży postanowiłam zagospodarować jakoś jeden z moich pustych pokoi.
Oto efekt:


W większości wykorzystałam meble z Pretty n' Love, które, według mnie, są po prostu cudowne! Pojawiło się tu też kilka rzeczy z Sweet Suites. Myślę, że pomysł na ściany jest bardzo dobry, ale wymaga większego wykończenia. Mam też nieco wątpliwości co do widoku za oknem, jednak to zawsze można zmienić.
Ogólnie przepadam za takimi wnętrzami i mam nadzieję, że te przypadnie Wam do gustu.


Jak sie Wam podoba?
Co wypadałoby zmienić?

Z komentarzy wylosuję osobę która otrzyma:

13 komentarzy:

  1. Śliczne wnętrze, bardzo lubię wspomniane sklepy. Sama też dekoruję ściany tymi ramkami, możliwe, że niedługo zaprezentuję efekty:)
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz talent, cuudowne wnętrze *o*

    uuus5girl

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne wnętrze ;) Również uwielbiam rzeczy z Pretty n'Love.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyszło ci piękne wnętrze. Aranżacja jest spokojna i przytulna. Widać w niej harmonie. Ja niestety nie zdążyłam skorzystać z tej przeceny, czego bardzo żałuje :/

    OdpowiedzUsuń
  5. Szczerze lustro mi tu nie pasuje i szkoda, że podłoga nie została zmieniona, a tak to reszta poprawnie ale nie ma czegośc co by wyróżniało ten pokój spośród innych na Stardoll.

    AnnDoll88

    OdpowiedzUsuń
  6. Wnętrze w twoim wykonaniu jest prześliczne! Uwielbiam takie pastelowe dziewczęce kolory. Wszystko do siebie idealnie pasuje, czekam z niecierpliwością na kolejny twój post. Nie zgadzam się że lustro tu nie pasuje, bo pasuje, jest to pokoj dziewczyny więc lustro też musi być! Najbardziej podobaja mi się te wiszące wazoniki, nie jest przez nie tak pusto w tamtym rogu do góry!:))

    Edka2929

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczne wnętrze :) Lubię takie delikatne, pastelowe pokoje. Jedynie jakoś ten obrazek po prawej stronie mi nie pasuje, nie wiem czemu. Może przez tą ramkę. Ale ogólnie jest bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. CUDO! Nie no! Taki... kobiecy zakamarek ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Też myślałam nad tym, aby zaopatrzyć się w jakieś nowe meble, gdyż mam w planach niedługo wykończyć cały mój apartament. Poczekam jednak do następnej takiej przeceny, wtedy zamiast zakupić ubrania, zakupię dużą ilość mebli, których mam zdecydowanie za mało :D
    Pokój jest bardzo ładny, taki słodziuśny <3 Bardzo mi się podoba :)

    Diana.Miss2

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja mam pytanie! Zrobisz poradnik na okno? ( lol? )

    OdpowiedzUsuń
  11. Pomyślałam,ze możeby tego pieska zmniejszyc i ''polozyc'' na kanapie, tylko to proponuje,reszta boska, ja takiego talentu nie mam ;/ Śliczniee, zazdrościć!

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!