Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Nowy Projekt-StarDesign Jewelry
Jestem szczęśliwy, że mogę pisać na tym wspaniałym blogu. Zawsze marzyłem o pracy na tym wspaniałym blogu. Jak dla mnie ten blog jest jednym z najlepszych blogów o stardoll, którego czytam.

...................................................................................................................

Dziś w StarDesign Jewlery pojawił się nowy projekt limitowanych okularów, które za kilka dni mogą zniknąć i nie będziemy mogli ich już projektować. Ich cena wynosi zaledwie 4sd jak na okulary to nie dużo (moim zadniem). Ja osobiście nie planuje ich zakupu. A wam się Podobają? Kupicie je?



13 komentarzy:

  1. Okulary na pewno zaprojektuje, ale nad kupnem się jeszcze zastanowię ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Okulary są ciekawe, może kupie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Te okulary są już od dawna w Stardesign :) Są całkiem fajne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wystarczyło jedno ' słodkie' zdanie. Co do okularów nawet fajne, może kupie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Okulary są calłkiem całkiem. Ale nie można wysyłać w prezencie przyjaciołom więc nie mogę wysłać z innego konta xd

    Edka2929

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniałym blogu, wpsaniałym blogu. Powtarzasz się.
    Okulary ładne, ale nie kupię.
    Diana.Miss2

    OdpowiedzUsuń
  7. Te okulary są już od dłuższego czasu (chyba nawet od początku) dostępne do zaprojektowania. Żadna nowość. Po prostu ktoś na jakimś blogu tak napisał, a teraz wszyscy to kopiują. :)

    bad_lady123

    OdpowiedzUsuń
  8. Raczej ich nie kupię, ale zaraz zobaczę jak wyglądają.
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  9. Dokładne, są już dość długo. Sama takie posiadam, zaprojektowane i kupione w stardesing i też dokładne za 4 sm, a zrobiłam je jak jeszcze nie miałam gotowej akademii.

    OdpowiedzUsuń
  10. Może i sa dość długo, a wczoraj doszedł nawet ich spoiler
    http://www.sdcdn.com/cms/items/0/54161.swf

    numerek wcześniejszy to HB -
    http://www.sdcdn.com/cms/items/0/54160.swf

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie są najgorsze :) Chyba kupię ;)

    patrykdiamond2

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak dla mnie głupotą jest przepłacać tylko i wyłącznie dla metki ;d

    karolina6987

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!