Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Bestsellery Tygodnia
Witajcie ;)
Dziś bestsellery pojawią się z 5 rzeczami. Tak więc zapraszam na czytania + zapuszczam piosenkę (stara, ale piękna ♥).



1. Circle Chain Sunglasses, Carle's Picks - Stare, do niedawna dosyć cenne, czarno - złote okulary. Teraz możemy zakupić je za 4sd, a użytkownicy posiadający te akcesoria przed pojawieniem się ich ponownie, sprzedawali je nawet za ponad 80sd! Przydadzą się do fajnych, eleganckich stylizacji. Zapewniam, że warto mieć je w swojej szafie, bo przecież nie wiemy, kiedy mogą nam się przydać, a cena nie jest wcale wygórowana.
2. Hot Buys Safety Pin Bag, Fallen Angel - Zawsze lubiłam połączenia złota i czerni. Bardzo oryginalna torebka, ładnie leżąca na naszych dollkach. Jeden z lepszych Hot Buys'ów. Jest świetna, a w dodatku jej cena, to tylko 12sd!
3. Bracelet Clutch, Carle's Picks - Zobaczywszy pierwszy raz tą kopertówkę (zanim pojawiła się ponownie w sklepie) zagadywałam do stardollowiczów, czy przypadkiem jej nie sprzedadzą :D Niestety każdy odmawiał, a jeżeli chcieli sprzedać, to drogo. Teraz kupić ją możemy za jedyne 8 sd!
4. Azure Zebra Stripe Pruse - Od razu podbiła moje serce! Jestem 'fanką' łańcuszków (?) w paskach, torebkach, biżuterii i we wszystkim innym, a w dodatku lubię kolor niebieski i czarny, więc nie było mowy, żebym jej nie kupiła.
5. Bow Tie Platforms, Carlie's Picks - Znakomite buty za starmonety, które również kiedyś można było znaleźć w starplazie. Te kokardki (?) dodają uroku butom, a połączenie kolorów jest proste, ale fajne.


~ Pozdrawiam ;)

8 komentarzy:

  1. 2 (torebka) jest swietna.
    1,2,4 stylizacja jest piękna.

    OdpowiedzUsuń
  2. wszystko bym kupiła oprucz 3 ,wszystkie stylizacje świetne z jednym wyjątkiem 4 stylizacją ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie 3 pierwsze stylizacje są cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wybrałaś bardzo ładne rzeczy i stworzyłaś super stylizacje. Najbardziej podoba mi się pierwsza i ostatnia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie stylizacje i rzeczy jakie wybrałaś są super! ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne rzeczy; mam nr 4 (kupiłam ją dawno za monety), planuję kupić nr 5, bo bardzo mi się podobają. Stylizacje są cudne, szczególnie podoba mi się 3: odwrócona doll wygląda świetnie!
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  7. Nr 4 po prostu rewelacyjna :) Śliczne włosy ma Twoja doll :]

    karolina6987

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!