Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Wybór Dnia
Dzisiejszym Wyborem Dnia zostały zielone szpilki z wczorajszej dostawy do sklepu Originale Future . Koszt szpilek wynosi 12sd . Moim zdaniem są ładne i mają ciekawe wykonanie .
Podoba wam się dzisiejszy Wybór Dnia? Kupicie?

Z komentarzy wylosuję osobę , która wygra:

100sm

-Obserwuj bloga

-Podpisz się stardollowym Nickiem

................................................................................................


Poduszkę z poprzedniego posta wygrywa:

Edka2929

Zgłoś się do mnie (patryk.majczak) w ciągu 3 dni.

Gratuluję!


10 komentarzy:

  1. Fajne kolory i ćwieki. Podobają mi się te buty, ale nie wiem czy kupie, ponieważ 12 SD na buty to nie tak mało. Tym bardziej, ze oszczędzam na kalendarz HB :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uważam że słusznie zostały wyborem dnia :) Są bardzo ciekawe, mało jest butów o takim kolorze w Starplazie. Według mnie może trochę lepiej wyglądałyby bez tych ćwieków, ale nie jest źle.

    OdpowiedzUsuń
  3. Te buty to najlepsza rzecz z całej nowej dostawy! Są genialne ! Mogą pasować do wielu stylizacji! Ich kolor przyciąga wzrok, i ożywia stylizacje. Ćwieki są bardzo modne więc idealnie tu pasują. Tylko ich cena jest lekko wygórowana. Nie wiem czy znajdą się w mojej szafie, trochę za drogi!v :)

    Edka2929

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba tylko mi się nie podobają te buty jak i ich kolor, nie lubie jaskrawych

    OdpowiedzUsuń
  5. Kupiłam dla mnie to perełki tej dostawy kupiłam także czarne . Cena troszkę za wysoka bo jednak za dwie pary wyjdzie 24 sd pomimo tego kupiłam je chociaż muszę oszczędzać na kalendarz HB bo bardzo mi na nim zależy . Ogólnie nie wiem co nie którym przeszkadza w ćwiekach które według mnie nadają butom tego "WOW"



    olka170

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne! Podoba mi się ich żywy kolor. Na pewno je kupię.

    klamar33

    OdpowiedzUsuń
  7. Widziałam już ładniejsze buty na stardoll, ale te nie są najgorsze. Nie kupię ich, bo nie lubię wydawać tylu sd. Podoba mi się kolor; gdyby to były klasyczne szpilki w tym odcieniu, kupiłabym je.
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyglądają jak Hb, takie... fe?

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładne buty :)Świetny kolor i w dodatku ćwieki *.* Pewnie niedługo kupie ;)

    patrykdiamond2

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne są ! Kolor rewelacyjny ;)

    karolina6987

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!