Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
'Cause I am different just like eveybody else
Dziś dla odmiany stylizacja zamiast felietonu. Sama nie wiem czy ten dział nadal jest dobrym pomysłem..
Ale cóż, zmieniłam w końcu nieco twarz doll, fryzurę i jakoś jestem zadowolona. Nareszcie ten blazarek wpadł w moje ręce.
Najwyższa pora zacząć korzystać ze spotifów. Wiecie, że to jedyne miejsce, gdzie można odsłuchać bezpłatnie krążek Definition sickness?


czapka- orifinal future | kolczyk- epiphany | blazer- folk | top- le | spodnie- yh | okulary i torebka- hbw | Buty- callie's picks


Co sądzicie o stylizacji? Czekam na komentarze!
Pozdrawiam
Sei-chan.

14 komentarzy:

  1. Twoja doll świetnie wygląda w tej karnacji. Stylizacja jest bardzo ładna. Połączenie marynarki, tych spodni, torby i czapki jest genialne! Swietna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oooo..! miło Cię widzieć na blogu. Nie wiedziałam, że jesteś tu redaktorką, a wczoraj spotkałam Cię na twojej imprezie, pamiętasz? spodobała Ci się moja sukienka:)
    Bardzo ładny blezer + ciekawe połączenie czapki z elegancką resztą.
    AramintaMona

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna stylizacja. Fajnie komponują sie ubrania i tło.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna stylizacja. Zarazem elegancka i na luzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładna twarz. Stylizacja naprawdę ciekawa, tło również pasuje.

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz śliczną twarz doll <3

    A stylizacja też mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna stylka ! Cudowne połączenie spodni i marynarki + moje kochane szpilki *.* Nic dodać, nic ująć ;)

    patrykdiamond2

    OdpowiedzUsuń
  8. Extremely good styling! The texture in the jeand paired with the blazer is the perfect match of formal and relaxed. I aslo love the use of the pale pink and black extras, that really brought the whole look together. I can't think of anything that would improve it, I though of a short necklace but then it would look cluttered. The cross earing is perfectly used too!

    Please give us more :O x

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie połączyłaś wszystkie ciuszki, wyszedł dobry outfit. Nawet bym nie pomyślała, ze te elementy ubioru razem stworzą niezłą stylkę.

    OdpowiedzUsuń
  10. Być 10 miłym komentarzem czy Cię zjechać, oto jest pytanie... Wydaje mi się, że wszystko jest niby dobrze zgrane, ale coś mi nie gra. Wydaje mi się, że Twój nyger mnie zaraz zabije. ;-;

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna stylizacja, znakomite połączenie ubrań i tła. Nie ma się do czego przyczepić.
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  12. Byłam niedawno u ciebie i już wcześniej widziałam stylizację :) Według mnie dobrze połączyłaś elegancję z odrobiną... Hm, street style? Fajnie to wygląda, ale coś jakby mi nie pasuje. Z drugiej strony twoja medoll świetnie wygląda w tej fryzurze, którą niestety ukryłaś. Dla mnie jest bardziej na plus.
    iga777

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!