Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Inspiracja z Otoczenia
Dzisiaj jak zwykle odwzorowanie realnej stylizacji. Musze wam powiedzieć, że od dłuższego czasu stylizacje, które dodawałam nie podobały mi się i najchętniej zmieniłabym w nich coś, ale wolałam, żeby moje posty tutaj były odzwierciedleniem, a nie moją stylizacją. Dzisiejsze odwzorowanie przypadło mi do gustu na 100%, dlatego zostawiłam je na koniec. 
Od dzisiaj znowu możecie przesyłać mi linki do stylizacji,
które chcecie zobaczyć w następnych postach.

10 komentarzy:

  1. Genialna stylizacja :)! Bardzo mi się podoba :)!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie też, a z jakiego sklepu jest ten czarny kołnierz?

    OdpowiedzUsuń
  3. Śuper stylizacja i świeynie odwzorowane

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześlicznie!! Świetna stylka *.* Identyczna jak w realu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne odzwierciedlenie. Stylizacja jest bardzo ładna.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładna stylizacja i świetna fryzura, wczoraj ją kupiłam;)
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne odzwierciedlenie stylizacji na zdjęciu. Masz talent ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne odzwierciedlenie inspiracji*.* Jak zawsze!

    OdpowiedzUsuń
  9. Super odwzorowane :) Torebka przepiękna

    karolina6987

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!