Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Militarny szyk - MIX
Witajcie. Długo zastanawiałam się, czy opublikować ten post. 
Najpierw miały być same stylizacje, zrobiłam ich aż sześć 
lecz światło dzienne ujrzy dziś jedynie połowa z nich.
 Myślę, że to wystarczy, dodałam trochę stylizacji realnych i wyszedł taki mały MIX.
Obejrzyjcie i oceńcie.
Ponieważ styl militarny szturmem wdarł się na jesienne wybiegi i stał się jednym z najgorętszych trendów 
jesień /zima 2013/2014 dziś będzie to post o nim.


Postanowiłam powalczyć z kolorami i  stworzyć coś w tym klimacie.  

stylizacja 1: sukienka Fallen Angel / marynarka Bbizou / buty Givenchy Tribute / torba Callie's Picks / rajstopy designjarix7 / zegarek Fallen Angel
stylizacja 2: top Rio / kamizelka nz / płaszcz Decades / spodnie Cheap Monday / buty Givenchy Tribute / torba Miss Sixty
stylizacja 3: sukienka Nintendo / kurtka Miss Sixty / buty Rio / torba tingeling / rękawiczki Decades / rajstopy Film Theory & Fallen Angel / szal It Girls
Co myślicie na temat moich stylizacji? 
Czekam na komentarze.

17 komentarzy:

  1. ciekawie, stylizacje są ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Całkiem fajny styl, stylizacje również mi się podobają :) Najbardziej podoba mi się druga, chociaż wszystkie są ładne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny mix, stylizacje są świetne :) Najbardziej spodobała mi się druga :)
    Diana.Miss2

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, bardzo fajnie ci to wyszło, a stylizacje rzeczywiście świetne!

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne stylizacje ;) Najlepsza 2 i 3.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne stylizacje :) Dla mnie najlepsza jest 3. Uwielbiam taki kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo dobre stylizacje. Fajnie połączyłaś ubrania oraz makijaż i twarz. Bardzo spodobał mi się ten styl ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne stylizacje, lubię ten styl. Miałam nadzieję na jakiś konkurs na stylizację w stylu militarnym... :))
    AramintaMona

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny artykuł! A stylizacje mmm, superowe, że aż trudno się zdecydować, która jest najlepsza! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Artykuły genialne! Super artykuł! I genialne stylizacje *.*

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny pomysł na artykuł, najbardziej podoba mi się nr 2
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo lubię ten styl i cóż, podołałaś zadaniu. Nawet makijaż jest dobrany idealnie!

    OdpowiedzUsuń
  13. Dla mnie nr1 , poznaję te rajstopy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!