Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Haute Couture #25 Gdzie jest Nemo?
Hej, ja już powoli nie daję rady, moje oceny z matematyki w tym roku mnie normalnie przerażają, w życiu nie miałam tak niskiej średniej z tego przedmiotu. Nie rozumiem po co uczymy się pierwiastków, w życiu nam przecież to będzie tak strasznie potrzebne. Czy u Was też nauczyciele też tak dużo wymagają? :C Stylizacja od razu kojarzy mi się z akwarium, od dawna chciałam coś zrobić z tymi rybami, ale jakoś tak brakowało mi pomysłu.

Bardzo dziękuję missmariksza, za użyczenie kombinezonu :)

Udanego popołudnia :)
Sandra- selenagomezder8

15 komentarzy:

  1. Ale fajna :0 Gdzie ty składujesz te swoje wszystkie super pomysły? Z najprostszej rzeczy robisz coś super!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dobra i ekstrawagancka stylizacja... od dawna podziwiam twój talent do tego typu stylizacji

    OdpowiedzUsuń
  3. Nemo lepsze niż w bajce ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie :) Nie wpadłabym na takie wykorzystanie rybek. Masz naprawdę talent.

    OdpowiedzUsuń
  5. Swietnie Ci to wyszło, nawet nie pomyślałam, ze ten kombinezon tak dobrze sprawdzi się pod wodą:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajna stylizacja. Cudowne buty.
    U mnie w szkole też nauczyciele dużo wymagają. Jutro mam sprawdzian z Niemca :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak zwykle cudowna stylizacja. Jedyne co to buty mi przeszkadzają. Właściwie nawet nie wiem co mi w nich nie pasuje. Mimo wszystko jest świetnie.
    Januaryn

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowna stylizacja. Wszystko jest ciekawe i dopracowane. Do tego to tło. Fajnie to wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świtna jak zawsze stylizacja! Tematyka jest genialna! Kombizon jeszcze lepiej wygląda na twojej doll dzięki tym dodatkom :D

    Edka2929

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeej ! Rewelacja *.* Tło idealnie dobrane :)

    karolina6987

    OdpowiedzUsuń
  11. Super stylizacja - potrafisz pozytywnie zaskoczyć i nie pozwolisz abyśmy zanudzały się Twoimi stylizacjami. Dodatki świetnie dobrane.

    Co do szkoły... nauczyciele powinni dużo wymagać;). Może teraz źle to odbierasz, ale uwierz, że łatwiej Ci będzie np. na studiach zakuwać duuużo większe partie materiału. Głowa do góry - ja przez całe liceum miałam 2 z matmy, dopiero w 3kl wyciągnęłam się na dostateczny, a maturę napisałam w miarę przywozicie;)

    domka190

    OdpowiedzUsuń
  12. Prawdziwe Haute Couture:) Podoba mi się, świetny pomysł na rękawki.
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  13. Moje oceny z matematyki też są przerażające. Same dwóje i tróje. Piątek nie za wiele.
    Przyznam, że fajnie Ci wyszła ta stylizacja ;)
    Diana.Miss2

    OdpowiedzUsuń
  14. Znamy wszystkei pierwiastki a nie wiemy czym przemyć oko kiedy dostanie się do niego kwas ;/
    Inspirująca stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!