Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Stylizacje by Patryk.Majczak
Od dziś co tydzień będę na blogu dodawał swoje stylizacji. Za tą propozycję dziękuję Iwonie.
1. Jakoś specjalnie nie inspirowałem się niczym przy robieniu tej stylizacji. Zaczęło się od nowej kolekcji Sklepu Callie's Picks. Od razu kiedy zobaczyłem ten pasek musiałem go mieć i stworzyć z nim jakąkolwiek stylizację. Kiedy zacząłem tworzyć stylizację nic mi nie pasowało do paska,  na szczęście znalazłem kurtkę, która bardzo tu pasuje. I tak właśnie stworzyłem stylizację, która mi się strasznie podoba jak i innym graczom serwisu Stardoll .

Czapka-Originale Future
Kurtka-Callie's Picks
Futerko-Archive
Sweter-Archive
Pasek-Callie's Picks
Spodnie-Fallen Angel
Torebka-DECADES
Torebka-LE
Buty-Mr.


2. Tą stylizację stworzyłem na innym użytkowniku o nicku Oxygen-men. Stylizacja pojawiła się na moim dawnym blogu, którego jeszcze prowadziłem, ale po jakimś czasie mi się to znudziło. Oczywiście stylizację zrobiłem za zgodą użytkownika. Pierwsze co mnie zainspirowało to ta piękna bluzka, którą od dawna poszukuję bo naprawdę można z nią zrobić kilka dobrych outfitów. Połączenie kolorów było proste, nie miałem z tym jakiś strasznych problemów. Jest dużo kolorów, wzorów z którymi chyba nikt by nie miał problemów. I tak właśnie stworzyłem drugie cudo . :D


Jak wam się podobają stylizacje? Podoba wam się ten artykuł?



Z komentarzy wylosuję osoby, które wygrają:



-Obserwuj bloga

-Podpisz się Nickiem ze stardoll


Powodzenia!


23 komentarze:

  1. Stylizacje są genialne! Pierwsza jest świetnym połączeniem futra z kurtką z ostatniej dostawy Callie's Pick's ! Podoba mi się starsznie! Wszystko do siebie pasuje! Druga stylizacja najbardziej mi się podoba! Świetne połączenie kolorów! Bluzka jest rewelacyjna i genilanie pasuje do spodneków! Stylizacje dopełnia torebka i buty, razem jest genialnie! Zawsze myślałam że na doll chłopaku nie można dużo wykombinować, ale mnie zaskoczyłeś :) Świetny artykuł!


    Edka2929

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne stylizacje. Pierwsza według mnie lepsza ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow ! Bardzo fajne, oryginalne stylizacje. Bardziej podoba mi się druga. Fajne kolory, ciekawe połączenie ciuszków :D

    patrykdiamond2

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwsza stylizacja jest najlepszą z dwóch pokazanych. Podoba mi się połączenie kolorów, sweterek jest śliczny i też go poszukuję :) Co więcej mogę powiedzieć? No w sumie nic. Jest ładna, doll ładna i wszystko.
    Druga stylizacja już mniej mi się spodobała. Twarz jest cudowna, ale jakoś tak mi się nie podoba ta bluzka...
    Diana.Miss2

    OdpowiedzUsuń
  5. strasznie dużo powtórzeń w tekście.

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwsza stylizacja bardzo ładna, wszystko raczej dobrze dopasowane. No i fajne jesienne kolory. Jest świetnie. Druga jakoś mniej mi się podoba, w sumie nie wiem dlaczego, ale nie jest zła.
    I taka malutka uwaga co do twojego stylu pisania, więc nie stawia się spacji przed znakami interpunkcyjnymi. To niektórych irytuje (np. mnie). No i troszkę się powtarzasz. Życzę powodzenia w dalszych postach C:
    PastelsFlowers

    OdpowiedzUsuń
  7. Zrobiłeś dwie inne stylizacje. Pokazales ze masz pomysł. Pierwsza stylizacja wyszła bardzo ładnie. Jest stonowana, ale nie nudna. W drugiej poszalales z kolorami i formami. Osobiście to właśnie te stylizacje uważam za lepsza, gdyż mnie czymś zaskoczyła :) Poza tym fajny post, ale niestety wkradło się do niego kilka błędów interpunkcyjnych, których należy unikać. Podsumowując bardzo ładne stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawe stylizacje, ale tekst jest byle jaki. Wiele powtórzeń.

    OdpowiedzUsuń
  9. Interpunkcje skorygowałam, ale tekst musisz sam ogarnąć kolejnym razem. Warto zastąpić ciagle powtarzajace się wyrazy - wyrazem podobnym..

    OdpowiedzUsuń
  10. Jejku, Twoja doll to chłopak, a jednak nie robi Ci to problemów. Wątpię,że sobie bym poradziła. Brakowałoby mi ubrań, a Ty wykorzystałeś damskie ciuchy. Szacun ;3

    uuus5girl

    OdpowiedzUsuń
  11. supcio stylizacje ! ;) I i II jest zabójcza :D A twoja doll to przystojniaczek ♥

    klaudialigenza

    OdpowiedzUsuń
  12. Podoba mi się pierwsza stylizacja bo jest nietypowa w drugiej podoba mi się połączenie barw, ogólnie fajnie opisujesz ję. Sprawnie się ję czyta.
    lalagaga4567

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajne stylizacje. Myślę, że pierwsza tutaj zdominowała. Pokazałeś w ciekawy sposób jak można wykorzystać np futerko, i to wcale nie musi być żeńska stylizacja ;) Druga przywracająca wspomnienia z wakacji ale równie dobra jak pierwsza ;)

    ojtyja

    OdpowiedzUsuń
  14. Stylizacje są ok, ale tę drugą to już widziałam, fajnie jakbyś zrobił dla bloga coś specjalnego

    OdpowiedzUsuń
  15. Piekne stylizacje! Fajnie laczysz wzory i kolry

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszytko super, tylko te damskie torebki są makabryczne u chłopaka. Dodałabym tym stylizacjom więcej męskości, bo równie dobrze można by było w to ubrać dziewczynę. Faceci też mają spory wybór, więc znalazło by się coś lepszego.
    AramintaMona

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładne stylizacje! Pierwsza idealna na taką pogodę. Druga zaś idealna na lato. Od razu zrobiło mi się cieplej :p Fajnie, że zmieniłeś twarz w stylizacji:) Robisz naprawdę ciekawe i bardzo ładne stylki! Zazdroszczę talentu!

    klamar33

    OdpowiedzUsuń
  18. Obie stylizacje są bardzo fajne, pierwsza jest lepsza. Tekst był taki średni, ponieważ zawiera bardzo dużo powtórzeń, jeszcze musisz popracować nad interpunkcją (nie dodajemy spację przed znakami interpunkcyjnymi).

    OdpowiedzUsuń
  19. Naprawdę świetne stylizacje ! Tym bardziej że na stardoll ciężko jest coś stworzyć dla płci męskiej, gdyż admini ograniczają to poprzez niewielką ilość sklepów. Tobie się to udało. Bravo ;)

    karolina6987

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajne stylizacje, rzadko oglądam męskie outfity na stardoll. Podobają mi się, ale w pierwszej czapka jest chyba trochę za wysoko i przez to głowa wygląda na bardzo długą (przynajmniej mi się to rzuca w oczy;)) Obie stylizacje są ciekawe, ale bardziej do gustu przypadła mi pierwsza.
    sunflower

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!