Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Wszystko albo Nic - Królowa Mody
Nadeszła wiekopomna chwila!
Bez zbędnego przeciągania chcemy poinformować, że Królową Mody została


Poniżej prezentujemy wyniki ankiet - zarówno tej unieważnionej, jak i właściwej.

I. Unieważniona:
II Właściwa:

Wszystkim uczestnikom gratulujemy zajęcia wysokich miejsc w konkursie, co nie było takie łatwe :)

Nagrody:
Królowa Mody zdobywa:
Po nagrodę proszę zgłosić się do missmariksza
Zarezerwować coś w swoim baazarze, a stolik zostanie wystawiony.

TO JESZCZE NIE KONIEC ATRAKCJI!
Pozostała czwórka uczestników


 za wolę walki, chęci i nieziemskie prace,
również otrzymuje drobne upominki ;)
Po nagrodę pieniężną 100 SD proszę zgłaszać się i wystawiać coś na baazarze
 dla mariksza.
Natomiast po upominki rzeczowe proszę zgłaszać się do missmariksza.

Serdecznie dziękujemy za udział oraz wspólną zabawę :)

69 komentarzy:

  1. Serdecznie gratuluję zwyciężczyni :). Zasłużyła na to miano co pokazują wyniki ankiet.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję zwyciężczyni i pozostałym uczestnikom :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie głosowałam na zwycięsce. Ale gratuluje! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluje :) Wygrała jedna z moich dwóch faworytek. Super nagrody.

    OdpowiedzUsuń
  5. Przyznam szczerze, że nie jestem zadowolony z wyniku ankiety. Bo myślałem, że Królową Mody zostanie Magdusia500 albo... ja. Tak, jestem bardzo skromny, bo naprawdę uważam, że moja i Magdy praca była zdecydowanie lepsza od zwycięskiej. No cóż, pozostaje mi podziękować za wspólną zabawę i za nagrodę pocieszenia, no i gratuluję dziewczynom, że tak daleko zaszły! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak uważam <3

      Usuń
    2. Też tak uważam. Niestety nie było ludzi, którzy by Was poparli, zagłosowali na Was :c.
      Musicie zciągnąć na QOF więcej ludzi :). Wtedy zrobimy kolejne rozgrywki.

      Usuń
    3. Widocznie niewiele osób uważało tak jak Ty :)

      Usuń
    4. Piotrek cóż za skromność :) Prawdę mówiąc od razu przypuszczałam jakie będą wyniki i wcale się nie pomyliłam... Szkoda, bo zasługiwałeś na wygraną

      Usuń
    5. Ja też od razu przypuszczałem takie wyniki jak się pojawiła druga ankieta :)

      Usuń
    6. To jest mój gust, a o gustach się nie dyskutuje :)

      Usuń
  6. Gratuluję ! :) Mimo że głosowałam na Mary_Jane, to bblvghlv również zasługiwała na to miano królowej :]

    karolina6987

    OdpowiedzUsuń
  7. A i tak na przyszłość, jeżeli będziecie organizować podobny konkurs. Wybierzcie kilku sędziów (znanych stylistów na sd np.) i to niech oni wybierają i decydują. Od razu ranga konkursu się podniesie, bo wybór przez ankietę jak na moje oko jest trochę bez sensu, bo wiadomo w czym większość sd się lubuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z tobą jak najbardziej! Druga ankieta mnie bardzo rozśmieszyła, ponieważ w 1 ankiecie miałaś więcej głosów od 2 ankiety, gdzie twoja praca dostała o 20 (w przybliżeniu :D) głosów mniej...

      Usuń
    2. O ile się zgodzą to tak jesteśmy otwarci na coś takiego, ale wiadomo, że zbyt mało osób popularnych zna nasz blog, i czy generanie by się zgodzili sędziować u nas taki konkurs.

      Usuń
    3. To jest kwestia rozmowy z ową znaną osobą. Wystarczy zwyczajnie, szczerze porozmawiać. Wyjaśnić na czym konkurs polega i podejrzewam, że większość osób po takiej rozmowie by się zgodziła :)

      Usuń
    4. Piotrek śmieszne, ale prawdziwe :)

      Usuń
    5. Wg mnie to czytelnicy powinni wybierać zwycięskie prace, tak jak to jest teraz. Przecież to dla nich są robione wszystkie konkursy, a nie dla jakiś,,znanych stylistów" Ale to tylko moje skromne zdanie ;)

      Usuń
  8. Osobiście nie rozumiem Waszego oburzenia. Powinniście się cieszyć, że zaszliście tak daleko i dostaliście niemałe "nagrody pocieszenia". Samouwielbienie Piotrka jest po prostu śmieszne, nauczcie się skromności i pokory zamiast doszukiwać się jakichś niezgodności na siłę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. +Nawet nie potraficie napisać głupiego "dziękuję". No gratulacje

      Usuń
    2. Wypowiedział własne stanowisko w tej sprawie i miał do tego pełne prawo, nawet jeżeli było to nieskromne. I czy ktoś tu doszukuje się niezgodności? Ja tego nie zauważyłam, więc olśnij mnie :)

      Usuń
    3. Ktoś mi kiedyś powiedział, że za własne sukcesy nie należy dziękować, bo to jedynie nasza zasługa, a nie kogoś :)

      Usuń
    4. Bez czyjegoś poparcia, żadne z nas nie osiągnęłoby sukcesu :]

      Usuń
    5. Jesteś najwidoczniej ślepa, bo już czepiacie się o wyniki ankiet. "Bo pierwsza to, a druga tamto". I tak, to prawda, nasza zasługa, ale odruchem ludzkim jest podziękowanie i posiadanie w sobie chociażby trochę kultury. No ale, to moje zdanie w tej sprawie, nie mam zamiaru ciągnąć dyskusji, bo to bezcelowe

      Usuń
    6. Ale tu wszystko zależy od stylizacji, a stylizację wykonujemy sami :)

      Usuń
    7. Magdusia500 zgodzę się z Tobą ... tylko nie nie ma co zapominać, że my sami inaczej oceniamy swoją stylizację niż inni. Zawsze patrzymy pod kontem włożonej pracy :)

      Usuń
    8. Powiedziałabym, że wszystko zalezy od tego ile kto ma lat i jakie ma spojrzenie na modę.

      Usuń
    9. W calosci zgadzam się z Sei-chan. Mogliście w ogóle nie dostawać nagrody pocieszenia. Jednak ja dostaliście i macie jeszcze pretensje.

      Usuń
    10. Ja zawsze w swoich stylizacjach patrzę pod kątem prezentacji końcowej, a nie ilości włożonej pracy. Fakt, siedzę czasami po parę godzin by zrobić coś dobrego, ale zawsze interesuje mnie jedynie wynik końcowy. I nigdy nie robię czegoś pod publikę, bo to nie ma najmniejszego sensu.Temu nie wygrywam, bo stawiam na oryginalność, a nie prostotę i to, co powtarza się setki razy na stardoll :) I uwierz mi, już się przekonałam wiele razy na co głosują obserwatorzy. Na to co znane, proste, nudne i powtarzane wszędzie :)

      Usuń
    11. Możliwe że masz rację, ale nie w tym wypadku ... bo akurat wygrała bezkonkurencyjna praca :)

      Usuń
    12. Może komuś się podobają twoim zdaniem ,,proste, nudne i powtarzane wszędzie" stylizacje. Trzeba to uszanować ;)

      Usuń
    13. Podobają się większości osób na stardoll, bo macie jakieś tam poglądy na modę. Chociaż powtarzania zwykłych schematów modą bym nie nazwała, bo to nic nie wnosi do świata do mody :) Wygrała i w porządku, gratuluję. Nic do niej nie mam i od razu po komentarzach pod ankietami wiedziałam, że wygra. I stąd to moje zdanie, że przypuszczenia się sprawdziły. Ale przecież wiele osób zaraz zacznie wnioskować, że szukam jakiś niezgodności - najpierw zapytajcie o co chodziło, a później dopiero snujcie jakieś tam swoje domysły :)

      Usuń
    14. Nie wiem czy tu jest o co pytać, bo czytać ze zrozumieniem (nie wiem jak wszyscy) ale ja jeszcze potrafię :) No chyba że ktoś ma problem z pisaniem ' ze zrozumieniem' :D Najlepiej zakończmy już ten bezsensowny, powstały znikąd problem ... pogratulujmy sobie i życzmy miłego dnia :)

      Usuń
    15. Każdy ma poglądy na modę i każdemu podoba się co innego. Twoje poglądy szanuje więc ty może uszanuj też innych ;) Poza tym każdy ma jakieś schematy, które powtarza, ty też.

      Usuń
    16. Ale ja powtarzam swoje schematy jeżeli już, a nie czyjeś - to taka różnica :) I naprawdę szkoda czasu na ową dyskusję. Gratuluję wszystkim, przepraszam jeżeli kogoś uraziłam swoimi poglądami, ale niestety nie zmienię się, a kłamać też nie mam zamiaru :)

      Usuń
    17. Ciekawe kto powtarza czyjeś schematy. Bardzo chętnie poznam ta osobę ;)

      Usuń
  9. Tak wykonujecie sami ale bez głosów innych nic byście nie osiągnęli. Zachowujecie sie jak rozkapryszone dzieciaki , zapatrzone w siebie, którym wszystko sie należy. Nie zawsze sie wygrywa ale to nie znaczy że należy od razu wypisywać że to wam sie należało zwycięstwo a nie komuś innemu. To jest zabawa ludzie -.- Tak samo uwazam za żałosne pisanie że do przewidzenia były gusta osób głosujących (!?) Przeciez do cholery zaszliście tak daleko bo ktoś jednak na was głosował więc nie rozumiem teraz waszych wyimaginowanych problemów. (Jak poprzednie etapy przechodziliście to nie przeszkadzało wam że głosują czytelnicy a nie znani styliści) Przypadek ?
    Sweetdoll240

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję zwyciężczyni! :)

    Przyznam szczerze, że myślałam, iż wygra Piotrek, bo większość osób pisała, że głosuje na niego. Mi również jego praca najbardziej przypadła do gustu, lecz to nie zmniejsza sukcesu zwyciężczyni.

    Dziękuję też za wszystkie głosy oraz za nagrodę pocieszenia :)

    P.S. : Rozumiem 'żal' przegranej, bo naprawdę niektóre osoby mogły spodziewać się wygranej, lecz pisanie rzeczy typu: ankieta jest bez sensu... są raczej nie na miejscu, bo wszyscy wiedzieliśmy na co się piszemy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam pomysł. Powtarzajmy głosowanie aż w końcu Jarus wygra *_*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha. Świetny pomysł. Albo weźmy znanego stylistę, który powie ze wygrał ;)

      Usuń
    2. Dobry pomysł, lecz głosowanie było dwukrotne:) Więc nie ma co powtarzać. Dla każdego kto inny jest królową /królem mody na stardoll. Ten konkurs to tylko zabawa, oglądaliśmy tu mistrzowskie stylizacje uczestników i nie ma co się przejmować faktem, że ktoś inny zebrał więcej głosów, a ktoś inny mniej. mam nadzieję, ze jeszcze nie raz mistrzowie mody pokażą nam klasę i zagłosujemy na nich!

      Usuń
    3. I po tym ładnym podsumowaniu, powinniśmy przybić sobie piąteczki i zakończyć "kłótnię" (;

      Usuń
    4. missmariksza to była tylko i wyłącznie ironia :-)

      Usuń
    5. Być może.. Fakt faktem, moje podsumowanie powyżej wyjaśnia wszystko.

      Usuń
    6. Wiesz co? Polak nie miałby w ogóle szans z obcą osobą z innego państwa, a może z innego kontynentu. ;)

      Usuń
    7. Ciekawe co to ma do rzeczy?

      Usuń
    8. @kotek717

      To nie było do ciebie.

      Usuń
    9. Każdy ma prawo wypowiedzieć się na ten temat. Jakbys nie zauważył ja również. Więc może wytłumaczysz mi czego dotyczy twoje stwierdzenie? Wyników tego konkursu?

      Usuń
    10. Moja odpowiedź nie ma nic do rzeczy z twoja opinia. I już Ci napisałem, to nie był komentarz do Ciebie :)

      Usuń
    11. Co z tego że nie był? Nie napisałeś do kogo. A jak nie masz nic ciekawego do powiedzenia na temat posta to po prostu nie pisz bezsensownych komentarzy ;)

      Usuń
    12. Nie mam po co z tobą pisać, bo i tak ty wiesz wszystko najlepiej.

      Usuń
    13. Uważam, ze w takim przypadku nalezy ustąpić. Takie komentarze nie mają sensu. Jeśli ktoś chce dalej gnębić, będzie to robił i nic na to nie poradzimy.

      Usuń
  12. Ile komentarzy, aż nie chce się ich czytać XD Szczerze to byłam za Piotrkiem, bo to on miał zawsze najlepsze stylizacje. Ale cóż, gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  13. Robicie z igły widły. -,-'
    Wygrała świetna praca. Rozumiem, że możecie mieć żal do czytelników, że nie wszyscy na Was głosowali, ale bez przesady. Czytelnicy mogą mieć swoje zdanie na ten temat i to oni - jak dla mnie - powinni głosować. Stardollowe sławy mi się już przejadły i mimo wszystko sądzę, że nie oni powinni decydować o wygranej. (Ciekawe zresztą, co byście powiedzieli, kiedy wybraliby nie Waszą pracę? Może pisalibyście, że to czytelnicy powinni wybierać?) Myślicie, że zasługiwaliście najbardziej na wygraną, ale to TYLKO z Waszego pkt. widzenia. Owszem, była spora suma do wygrania, ale cieszcie się, że dotarliście tak daleko! Wasze prace również były świetne (wiem, bo sama je widziałam), aczkolwiek osoba, która wygrała po prostu Was znokautowała i tyle... Nie zawsze wygrywają popularne osoby, pogódźcie się z tym.
    Poza tym przygotowano dla Was nagrody pocieszenia, a Wy nawet nie umieliście napisać zwykłego słowa "dziękuję". Wiadomo, że to Wy się staraliście i wgl, ale to administracja przygotowała dla Was te upominki, nagrody pieniężne, których miało nie być.
    Czy Wy naprawdę jesteście aż tak zapatrzeni w siebie, zarozumiali i aroganccy? Nie umiecie się cieszyć z cudzego szczęścia?
    Tyle z mojej strony, pomyślcie nad swoim zachowaniem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wypraszam sobie to zdanie "Poza tym przygotowano dla Was nagrody pocieszenia, a Wy nawet nie umieliście napisać zwykłego słowa "dziękuję" ". Ja nie musiałem podziękować organizatorce publicznie, wystarczy, że to zrobiłem w kg i koniec.

      Usuń
    2. Nie musiało tutaj akurat chodzić o Ciebie.
      Skoro napisałeś, to nic do siebie nie miej.

      Usuń
    3. I z tego co widzę, to reszta też tak zrobiła ;)

      Usuń
  14. Kwestia gustu osobiście głosowałam na magdusie500 ale mimo wszystko gratulacje : )

    OdpowiedzUsuń
  15. Super pomysł - niech każdy konkurs wygrywa jarus, bo przecież jego prace są najgenialniejsze i absolutnie inne nie mogą się z nim równać. Dochodzimy do jakiegoś absurdu. Po co robić konkursy skoro zgłoszenie się do takiego jarusa oznacza, że już innym nie opłaca się brać w tym udziału? Tu wygrała osoba, na którą zagłosowałam i bardzo się z tego cieszę. Chyba trzeba trochę zgasić to wyolbrzymione ego pana P.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lepiej nie powiem, że obraziłaś pracę mmv nazywając prostytutką. Wtedy pokazałaś brak kultury ;)

      Usuń
    2. Yyy? O czym ty mówisz? o co ci chodzi? nic takiego nie zrobiłam, nie znam mmv.

      Usuń
    3. Kocham Ciebie Piotrek :*
      Jak zawsze szczery!

      Usuń
    4. uuu... ale romantycznie się zrobiło^.^

      Usuń
  16. Juz nie jeżdzijcie tak po nim.
    Wiadomo, każda osoba chciałaby być najlepsza i wygrywać każdy konkurs czy to tu na stardoll czy tez w życiu realnym. Każdemu się coś należy i jeśli jest jedno pierwsze miejsce nie można wsadzic tam kilku osób. Ja osobiście podziwiam kilka osób, które fantastycznie wykonuja stylizacje czy tez dekorują wnętrza. I myślę, ze trudno byłoby mi wybrać jedna osobę na która miałabym zagłosowac aby nie skrzywdzić tej drugiej. ( ponieważ wszystkie z nich robią to genialnie na swój sposób, który podziwiam). W głosowaniu decydują różne fakty m.in. szczere głosowanie obserwatorów. Przeciez ten konkurs to nie koniec świata, nie przezywajcie tego tak mocno.

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie wiem o co wy w ogóle się kłócicie. Przecież ja tylko napisałem to co ja szczerze uważałem i miałem do tego prawo.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!