Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Pokaż Kotku, co masz w środku
W tym tygodniu zobaczymy co kryje szafa naati8.

TAK:
  1. Spódniczka z It Girls, która musiała niedawno zniknąć ze Starplazy, ponieważ nawet tego nie zauważyłam. Jest jedną z lepszych opcji dla użytkowników nowych lub też dla niemających pomysłu na stylizację. Kosztowała SM, więc teoretycznie każdego było stać, a dopasować do niej inne czarne elementy nie jest żadną filozofią.
  2. Świetna bluzka, z którą można zrobić stylizację w neonowych kolorach. Siateczka też jest jak najbardziej na miejscu. 
  3. Sukienka z Monte Carlo - jedna z tańszych, prawie darmówka z kolekcji promującej film. Sama żałuję, że nie udało mi się jej zdobyć, jak wielu innych rzeczy z tego filmu. Niech się cieszą osoby, które ją mają ;) Zawsze jest ona alternatywą, gdy nie ma się w co ubrać.
  4. Hot Buys - czyli zapowiedź modnych cętek, ale na lato. Połączenie tej bluzki z bielą spodni lub spódnicy jest strzałem w dziesiątkę.
  5. Kwiatowa kurtka motorowa z Pretty'n'Love. Polecam wszystkim wielbicielkom stylu proponowanego przez ten sklep. Jest na tyle dekoracyjna, że nie wymaga wiele dodatków, a i coś hippisowskiego można przy jej użyciu stworzyć.

NIE:
  1. Połączenie różu i czerni jest dość bazarkowym zestawieniem, chyba, że mamy na to pomysł. W tym przypadku nawet pomysł nie pomoże Kierunek: schowek.
  2. Kolejna darmówka. Nie wiadomo z czego, ale jest. Styl sportowy jak najbardziej, ale do niczego innego.
  3. Bluzka a la My Little Pony, czyli dla dzieci poniżej 10 roku życia.
  4. Ciekawie to wygląda na pierwszy rzut oka, można próbować poszaleć, ale nie jestem przekonana, że każda Doll będzie w niej dobrze wyglądać. Jest to część garderoby dedykowana  dla osób o jednolitym stylu i wiedzących co z nią zrobić, żeby było świetnie.
  5. Rebbeca Bonbon, czyli ja nie wiem o co chodzi w tym wszystkim, a T-shirt do mnie "nie przemawia".
Mam rację? Uważacie inaczej? Skomentujcie! :) 

9 komentarzy:

  1. Zgadzam się z twoim wyborem. Jednak nie jestem na TAK co do numer 5. Ta kurteczka do mnie nie przemawia. Choć myślę że można zrobic z nią fajną stylizację :DD

    Edka2929

    OdpowiedzUsuń
  2. W pełni się zgadzam, nie będę się rozpisywała. Właścicielce szafy zazdroszczę ślicznej neonowej bluzki. Na doll o ciemniejszej karnacji musi wyglądać pięknie!
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzam się w 100% z twoja ocena. Sama posiadam kilka ubrań z tak :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgadzam się się twoim wyborem ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. W rzeczach na tak podobają mi się tylko 2 i 4... :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie podoba mi sie nr 2 na tak. Neony, fuj. Reszta fajna

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgadzam się z twoją opinią :) Koszulka w cętki cudna, zazdroszczę właścicielce :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgadzam się z Twoją oceną + większość ubrań, które są na obrazku "na tak" nie widziałem :O

    patrykdiamond2

    OdpowiedzUsuń
  9. W 100 % się zgadzam ;)

    karolina6987

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!