Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Moje inspiracje
"Mowa jest srebrem"
Szaro-srebrne kolory nie zawsze muszą wyglądać smutno.
Można dodać jakiś element garderoby w kontrastującym kolorze i stylizacja zacznie do nas "przemawiać".


Nr1
Z nutą elegancji :
Bluzka-MSW13'
Spódnica-IT GIRLS
Buty-MISS SIXTY
Torebka-RIO
Pasek-VOILE

Nr2
Codzienna :
Top-KILLAH
Blazer-MISS SIXTY
Spodnie-KILLAH
Buty-IT GIRLS
Torebka-HB RIO
Pasek-ORIGINAL FUTURE

Nr3
Klasyczna stylizacja do biura :
Koszula-IT GIRLS
Body-CHANEL TRIBUTE
Spódnica-ARCHIVE
Żakiet-FRANKIE MORELLO TRIBUTE
Torba-IT GIRLS
Buty-TINGELING
Pasek-RIO


Nr4
Codzienna :
Sweterek-DARMÓWKA
Płaszcz-MUSEUM MILE
Spodnie-HB nelly.com
Apaszka-boniour bizou
Pasek-HB nelly.com
Torba-WINDOWS ON THE WORLD
Buty-CALLIE'S PICKS
Czapka-GUCCI HOLIDAY TRIBUTE

Mam nadzieję, że któraś z tych propozycji do Was "przemówiła".

Życzę miłego oglądania i pozdrawiam - emu.musia


10 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawe stylizacje chyba najbardziej mi przypadła do gustu czwarta gdyż jest elegancka ale nie przesadzona. Dobre dodatki i ubrania połączone ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dla mnie najladniejsza jest stylizacja 4, ale 1 też fajnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne stylizacje. Najbardziej przypadła mi do gustu praca numer 2 i 4. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się 3 i 4 :)
    Diana.Miss2

    OdpowiedzUsuń
  5. A mi się podoba trzecia. Świetne inspiracje!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi się podobają stylizacje 3, 4 i 2 :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Najbardziej podoba mi się pierwsza; uwielbiam tę bluzkę
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie stylizacje są prześliczne *.*

    Edka2929

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!