Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Makijaż Haute Couture #11 New York
Cześć, od razu przepraszam, że w poprzednim tygodniu, nie było makijażu, ale jak już wspomniałam, chora byłam. :c Co do dzisiejszego makijażu, to przypomina mi jakieś wielkie miasto. Nie wiem dlaczego, ale tak jest, ale to stąd wziął się tytuł.


Mam wrażenie, że brwi tutaj nie pasują, ale nie mogłam dobrać lepszych. 
Czy Wy też macie takie wrażenie?
Oglądacie dziś skoki narciarskie? :)
Miłego weekendu.
Sandra - selenagomezder8

14 komentarzy:

  1. Bardzo piękny makijaż! Podoba mi się. A co do brwi, to masz racje, kolor mi nie pasują do pozostałych części twarzy. Skoki nie będę oglądał, bo za mało spędzam przy TV. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny makijaż. ;) Rzeczywiście dala bym mocniejsze brwi.
    Skoki może będę oglądała ale jeszcze nie wiem czy się wyrobie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Makijaż jest bardzo ładny. Utrzymany w ciemnych kolorach czerwieni. Brwi powinny być ciemniejsze. Skoki może obejrzę, jak będę miała czas :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny makijaż. Serio widać jak polubiłaś te okulary. Wybrałaś do makijażu ładne kolory i odpowiednio połączyłaś resztę :) Nie znam się, ale mi te brwi nawet pasują

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny! Podoba mi się :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Makijaż jest prosty, ale śliczny. Powieki pomalowane troszeczkę nierówno, co rzuca się lekko w oczy. Brwi nie są takie złe, więc się nie przejmuj ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Makijaż jak zwykle śliczny! Masz rację że te brwi tutaj nie pasują :) Ake sama nie umiem dobrać ich do tego koloru włosów. Skoki zawsze ogądam, i jak mnie słuch nie myli to w ten weekend jeszcze Justyna Kowalczyk będzie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny make - up ! :D Brwi mogłyby być ciemniejsze, ale te nie są najgorsze :) Skoków raczej nie obejrzę ze względy na brak czasu. Czekają na mnie jeszcze dzisiaj prace domowe i wielkie sprzątnie :D


    patrykdiamond2

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładny makijaż. Pasuje do siebie, oczy nie są pomalowane zbyt mocno :) Brwi faktycznie mi nie pasują, może nawet szare byłyby lepsze.
    Ale ogólnie jest dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  10. Brwi mi nie przeszkadzają, bo skupiam się na pięknym makijażu. Nie przepadam za blondem, ale uwielbiam jego połączenie z mocnym makijażem. Oczy są pomalowane genialnie. Wszystko doskonale ze sobą współgra. Zazdroszczę talentu.
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  11. Jest super! Nawet oczy mają kolor ust:) brwi nie rzucają się jakoś strasznie w oczy, nie są złe, chociaż lekko ciemniejsze byłyby lepsze.
    AramintaMona

    OdpowiedzUsuń
  12. Moja wrażenie? Ty jesteś cudowna i wpasujesz się wszędzie! Piękny make-up, a na brwi zwróciłam uwagę, dopiero, kiedy o tym wspomniałaś :) Po prostu idealnie.
    iga777

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajny wpis. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!