Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Łowca Stylu
Na wstępie chciałabym was przeprosić za to, że odcinek pojawia się tak późno ale jestem masakrycznie chora. Na początku w ogóle miało się nic nie pojawić ale sprężyłam poślady i ostatnimi resztkami sił wyskrobałam coś dla was.

caramel-stardoll.blogspot 
Na fotografii : A.n.k.s.a. / Poland
Stylizacja 1 || okulary- Miss Sixty | kurtka- no name | bluzka- Bonjour Bizou | torebka- Royalty | spodnie- Antidote | szpilki- Archive ||
Stylizacja 2 || okulary- Spectacular | płaszcz- Bonjour Bizou | sweter- Mr. | koszula- Cheap Monday  | torebka- Bonjour Bizou  | spodnie- Ralph Lauren | szpilki- Pretty'n Love ||
Stylizacja 3 || okulary- Archive | kamizelka- Bonjour Bizou | pasek- Wild Candy | torebka- Decades | spodnie- PPQ | buty- Bonjour Bizou ||

Dziś zapragnęłam wam przedstawić niektórym bardziej znaną a, innym trochę mniej Patrycję, rozpoznawalną jako A.n.k.s.a. Kojarzę ją tylko z bloga CARAMEL, gdyż pisze ona na nim. Niektóre jej stylizacje przypadły mi gustu troszkę mniej ale znajdują się też takie które zapadły mi w pamięci. Ma wyczucie stylu tj. doskonale dobiera dodatki i kolory do siebie. Moim osobistym zdaniem sądzę, że warto dodać ją do listy osób ze stylem.

Jeszcze raz przepraszam za to, że dziś tak ubogo ale jak wspominałam wcześniej nie czuję się za dobrze.

Alesha49

15 komentarzy:

  1. Dobry wybór. Piękne stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Znam Patrycję tylko z bloga Carmel. Ma świetne stylizacje, idealnie dobiwra dodatki nawet do najgorszych ubrań jakie są na stardoll. Najbardziej podoba mi się druga i trzecia stylizacja. Uwielbiam szerokie płaszcze, jest to nie lada wyzwanie zrobić z tym stylizację. Patrycja ma ogromny talent!

    Życzę szybkiego powrotu do zdrowia! Mi też si) nic nie chce

    edka2929

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziewczyna ma swój styl, godny podziwu.

    A Ty Karolino zdrowiej nam :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam jej, lecz mam w znajomych na Stardoll.
    Jest osobą naprawdę utalentowaną, niektóre jej stylizacje są cudowne <3
    Diana.Miss2

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwsza i trzecia są świetne, prawdziwy talent. Zazdroszczę umiejętności warstwowego ubierania:)
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne stylizacje. 2 od razu mi się spodobała. Dobrze dobrany kontrast na twarzy daje fajny wygląd.

    OdpowiedzUsuń
  7. Czasami robi świetne stylizacje, wybrałaś 3 jej najlepsze stroje! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładne stylizacje :) Bardzo podoba mi się pierwsza, jest cudna.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładne stylizacje. Na pewno ma swój styl, który mi się podoba. Jak dla mnie najladniejsza jest 3 stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładne stylizacje, zresztą tak jak wszystkie w jej wykonaniu. ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jejku dziękuję za docenienie ;33

    OdpowiedzUsuń
  12. Podobają mi się stylizacje 1 i 3. Druga nie przypadła mi do gustu,ale podziwiam ,są piękne :)
    Introubley

    OdpowiedzUsuń
  13. Podobają mi się stylizacje 1 i 3. Druga nie przypadła mi do gustu,ale podziwiam ,są piękne :)
    Introubley

    OdpowiedzUsuń
  14. Druga stylizacja rewelacyjna :)

    karolina6987

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!