Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
UWAGA! nadchodzi LE decor - spoiler plus realna wersja wnętrz
Stardoll podał do oficjalnej wiadomości, że już  jutro nastąpi dostawa Limited Edition Decor.
Kto z Was czeka na dostawę luksusowych mebli?
REALNA WERSJA

Wnętrze zaprojektowane przez międzynarodowego architekta Lius'a Laplace,
 którego design studio mieści się w Paryżu.
 Oprócz architektury, wzornictwa i architektury krajobrazu, Laplace oferuje swoim klientom usługi doradcze w dziedzinie zagospodarowania wnętrz, a także zewnątrz.



Apartament projektantów  Patrick'a Gilles & Dorothée Boissier w Paryżu na Via Yatzer . 
Otwarte przestrzenie, oryginalna drewniana boazeria oraz piękna sztukateria są idealnym tłem
 dla bogatej kolekcji niestandardowych mebli i dzieł sztuki . 
Cała przestrzeń na subtelne połączenie   klasyki z nowoczesnym wzornictwem.

Co myślicie na temat realnych wnętrz i zbliżającej się dostawy?

13 komentarzy:

  1. Na pewno coś kupię, ale myślę że nie będę szalała .

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne! nie wiem czy będzie mnie stać, ale meble są wspaniałe

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie umiem dekorować wiec dekoracji nie zbieram ale mam trochę sd, jak coś mnie zachęci to zakupię.

    OdpowiedzUsuń
  4. Osobiście nie jestem fanką LE DECOR i nie kupuję tam rzeczy lecz jeśli znajdzie się coś co mi przypasuje zastanowię się nad kupnem

    OdpowiedzUsuń
  5. Może być ciekawie :) Nie kupię jednak bo nie mam kaski.

    OdpowiedzUsuń
  6. Już doczekać się nie mogę , dobrze , że jutro wracam w miarę wcześnie
    3siostry

    OdpowiedzUsuń
  7. Nic nie kupię. A wnętrza w realu bardzo ładne ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Na pewno nic nie kupie. Rzeczy mimo iż będą ładne, to z cala pewnością drogie.

    OdpowiedzUsuń
  9. I like it. I will buy atleast something, but I feel I will miss it since I'm out tommorow :(

    OdpowiedzUsuń
  10. I like it. I will buy atleast something, but I feel I will miss it since I'm out tommorow :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Zapowada się bardzo ciekawie! Rzeczy bd ładne ale ja tak nic niestety nie będę mogła kupić ponieważ jestem NSS :((


    Edka2929

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawa jestem jak będzie wyglądała stardoll'owa dostawa, ale zapewne nic nie kupię ;d

    karolina6987

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne wnętrza, bardzo takie lubię:)
    sunflower

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!