Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Metamorfoza sunki10
PRZED:
Ubiór:
Stylizacja jest bardzo prosta, dość często była noszona na Stardoll. Może nie w zestawieniu ze spódniczką Basics, ale połączenie kolorystyczne i ubraniowe jest dość powszechne. Nie podoba mi się tylko torebka, która jakoś nie zgrywa się z całością. Reszta jest OK.
Twarz:
Bardzo ładnie i dziewczęco. Nie jestem przekonana do błękitnego odcieniu na powiekach. Nie lubię też piegów, ale poradzimy sobie jakoś. Lalka jest bardzo ładna, więc nie będzie potrzebować wielu przeróbek i poprawek, jeśli chodzi o make-up.


PO:
Ubiór:
Wybór ubrań w szafie nie był dość duży. Postawiłam na czarną stylizację ze skórą i haftem oraz żeby nie wyglądała zbyt prosto.
Twarz:
Czerwone usta do czarnej skóry to wg mnie podstawa, dlatego tak też jest w tej metamorfozie. Kolor włosów myślę, że będzie wyglądał niebanalnie i ciekawie. Myślę, że to wszystko co miałam do przekazania na dziś :) 

Podoba Wam się? Lepiej przed czy po? Skomentujcie :)

9 komentarzy:

  1. Ubiór lepiej po, a makijaż raczej przed ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Stylizacja lepsza jest po metamorfozie, natomiast makijaż nie podoba mi się nigdzie bardziej, jest na takim samym poziomie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Anie tak, ani tak mi sie nie podoba. Szczerze to twarz jest dziwna.

    OdpowiedzUsuń
  4. I przed i po mi się nie podoba.

    OdpowiedzUsuń
  5. Makijaż przed.. Chciaż oby dwa są takie sobie. Ale stylizacja zdecydowanie po! :))


    Edka2929
    PS: Ale rozumiem że nie zawsze ma się z czego robić :DD

    OdpowiedzUsuń
  6. Stylizacja PO, a makijaż ... sam nie wiem. Oba nie przypadły mi do gustu. Może przez to, że ogółem twarz nie jest w moim guście ;)

    patrykdiamond2

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdecydowanie lepiej po, makijaż przed i fryzura sprawiały że dollka wyglądała dość dziecinnie. Twarz dziwna, ale przynajmniej dzięki przemianie wygląda nieco lepiej. Jedynie w stylizacji po zmieniłabym torebkę, jakoś mi tutaj nie pasuje.

    OdpowiedzUsuń
  8. Strój bardziej podoba mi się przed metamorfozą, świetnie dopasowane buty. Wg mnie makijaż jest lepszy po metamorfozie, chociaż szkoda, że nie jest trochę bardziej złożony. Niemniej jednak podoba mi się.
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  9. Myślę, że PO ma za ciemne brwi, które widać na pierwszy rzut oka. Reszta jak najbardziej OK. :)))
    AramintaMona

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!