Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Callie's Picks 3- stylizacje-głosowanie
Zapraszam do głosowania na najlepsze stylizacje. 
Zadaniem uczestników konkursu było wykonać stylizację z choćby jedna rzeczą z Callie's 3. 
Możecie zagłosować na 3 swoich faworytów.
Ze wszystkich zgłoszeń wybraliśmy poniższe stylizacje. 
Teraz w Waszych rękach jest to, kto jest tutaj najlepszy.
Dla przypomnienia uczestnicy walczą o takie nagrody


















Głosowanie trwa 2 dni. W czwartek poznacie wyniki. Mam nadzieję, że wybierzecie najlepsze stylizacje.

Przypominam, że możecie się jeszcze zgłaszać do
LOTERII 2 x 100 sd

22 komentarze:

  1. Piotruś i Wikuź ♡♥♡

    OdpowiedzUsuń
  2. Piotrek ;) I czy ja dobrze widzę, w Twojej stylizacji jest pasek z 1 kol. LE? :D Pozazdrościć :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadza się. To pasek z 1 kol LE, który został znaleziony za 2 sd przeze mnie :D

      Usuń
  3. Jarus i kilka innych osób. Ogółem jest dużo świetnych stylizacji! Jet duży wyb or, naprawdę trzeba się zastanowić. Przeglądałam każdą, musiałam wybieraż faworytów przez małe szczegóły, zwazając na każdy detal. Może trochę u piotrka jest za czarno ale fajnie/

    edka2929

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne stylizacje, zagłosowałam, ale nie zdradzę na kogo;)
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  5. głosuję na moje i na koleżankę obok :) hill

    AnnDoll88

    OdpowiedzUsuń
  6. Zagłosowałam, choć kilka stylizacji jest nudnych, a 2 powiewają kiczem. :) Kwestia gustu.
    bad_lady123

    OdpowiedzUsuń
  7. Zagłosowałam na Piortka:^
    Hill88

    OdpowiedzUsuń
  8. Zaglosowalam na 2 stylizacje ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zagłosowałam. Najbardziej spodobała mi się praca Amy0000709. Jest cudna. Życzę powodzenia C:

    OdpowiedzUsuń
  10. Karolina6981, lalagaga i sei-chan :)

    zuzia023

    OdpowiedzUsuń
  11. Amy zdecydowanie najlepsza

    OdpowiedzUsuń
  12. Kurcze Amy śliczna *.*
    + w moim nicku jest błąd :)

    Avril_EmoPunk

    OdpowiedzUsuń
  13. Zagłosowałam na Wiktorię, Piotrka i na Patryka.

    Czytając powyższe komentarze, powiedzcie mi proszę co jest takiego niezwykłego w stylizacji tej całej Amy, bo ja jakoś nic szczególnie interesującego nie widzę. Chyba że 2xplatformy, 2xskarpetki, zakolanówki i rajstopy, w życiu tyle nie widziałam na człowieku czy na lalce (jak widać byłam ślepa, ale teraz zauważyłam swój błąd).
    I żeby nie było, że zazdroszczę czy nie umiem się pogodzić z tym że jej stylizacja jest o wiele lepsza od mojej czy coś. Chcę po prostu dowiedzieć się co was tak w niej "urzekło".

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuje za głosowanie na mnie :) Nie rozumiem debatowania na temat co urzekło kogoś w danej stylizacji, każdy ma swój rozum co za tym idzie swój gust, ile osób tyle opinii. Wygrają trzy najlepsze stylizacje, nic i nikt tego nie zmieni. Wyróżnieniem dla mnie jest to że moja praca znalazła się tutaj wśród innych. :) ~Amy00709

    OdpowiedzUsuń
  15. Stylizacja nr. 1, amy * cośtam, cośtam* i Anndoll ♥

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!