Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Haute Couture #26 No i gdzie ten śnieg?
Hej, jak tam u Was? Ja przez prawie cały tydzień leżałam w łóżku, bo niestety przeziębienie i mnie w końcu dopadło. A teraz nadrabiaj te wszystkie sprawdziany i kartkówki. :/ Z pewnością czeka mnie pracowity tydzień, ale święta coraz bliżej, jedyna pociecha. Stylizacja szara, inspiracją była pogoda. Nie wiem jak Wy, ale ja tam czekam aż spadnie śnieg, w telewizji zapowiadają go i zapowiadają, ale w mojej okolicy jeszcze nie spadł. W tej chwili zadaję sobie pytanie: Dlaczego ja nie mieszkam w górach? :/. Już nie mogę się go doczekać.

I co uważacie?

Jeśli jesteście chorzy, to życzę Wam szybkiego powrotu do zdrowia ;)
Sandra -selenagomezder8

12 komentarzy:

  1. Podoba mi się! Ciekawa sukienka :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie jestem chora na całe szczęscie. Ale nie poszłam do szkoły ponieważ mój autobus wjechał w pole! xD I odwołali lekcje. Ale chyba będziemy musieli to odrobić. Straszne. Ale co tam przynajmniej jest wolne. Stylizacja ciekawa. Idealnie pasuje do tła, zgaduje że tył sukienki to welon :D Jednak tak po dłuższym przyjrzeniu się stylizacji nie pasują mi tu okulary :DD

    Edka2929

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie pada codziennie, ale w malutkich ilościach. Świetna stylizacja. Bez dodatków twarz wydawała mi się hippie, ale świetnie wygląda tutaj!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta stylizacja jest chyba najgorsza z tych, które pokazałaś do tej pory ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna sukienka i kapelusz ;).
    Ja na szczęście jestem zdrowa i również u mnie jeszcze nie ma śniegu ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładna stylizacja.
    Nie jestem chora, na szczęście. U mnie też nie pada, ale to dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawa stylizacja ;) Co do śniegu to ja także na niego czekam z niecierpliwością, ponieważ uwielbiam zimę *.*

    patrykdiamond2

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też byłam chora, wyleżałam się w łóżku i od wczoraj do szkoły :D Stylizacja nie jest ładna, ani brzydka. Taka sobie.
    Z tym śniegiem to u mnie jest dokładnie tak samo. Tylko deszcz. Nic białego nie widać. przestaję wierzyć prognozom pogody...

    Diana.Miss2

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładna stylizacja. Buty są cudne. U mnie też mnóstwo nauki, w dodatku też czuję że mnie chyba grypa "łamie" ale i tak chodzę do szkoły, nawet jak będę mieć gorączkę to pójdę. Nie mogę zawalić.
    U mnie śniegu również nie ma, ostatnio trochę spadło a dzisiaj ślisko bo lód i ludzie się nawet wywracali (ja sama też bym zaliczyła prawie glebę) ale i tak nie znoszę zimy, śniegu też. Więc mi pasuje tak jak jest teraz.
    Ludziom nie dogodzisz :D W sumie to śnieg może być, ale nie do połowy kwietnia jak ostatnio.

    OdpowiedzUsuń
  10. Aż mi się zimno zrobiło, patrząc na Twoją stylizacje :D Rewelacyjna jest ! Dopracowana w każdym calu, a pomysł z butami cudny ;)

    karolina6987

    OdpowiedzUsuń
  11. Podoba mi się sukienka, ale zrezygnowałabym z kapelusza i okularów, chociaż z drugiej strony to Haute Couture:) Stylizacja świetnie pasuje do tła.
    sunflower

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!