Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
POWITANIE + "TAJEMNICZA NIEZNAJOMA"
Hej. Jestem Patryk, na stardoll nazywam się patrykdiamond2. Dziś dołączyłem do załogi QoF.
Jestem duszą twórczą i będę opowiadał wam o historyjkach, które są wytworem mojej wyobraźni.

     Chciałbym zaprezentować Wam opowiadanie mojego autorstwa, które przedstawia ciekawą stardollową historię. Narratorem będzie Piotrek- nastolatek, który na stardollu poznał Martynę – tytułową Tajemniczą nieznajomą. Miłego czytania ;)

     Zostałem sam w domu. Rodzice pojechali na kolacje do znajomych. Strasznie się nudziłem, nie wiedziałem co robić. Postanowiłem, że odpalę kompa i zaloguję się na stardoll. Odwiedziłem kilka apartamentów,z których jeden przykuł moją uwagę. Był bardzo ładny i ciekawy, a doll była śliczna. Z prezentacji dowiedziałem się, że właścicielką konta jest  Martyna, rok starsza ode mnie. Napisałem jej miły komentarz i zaprosiłem ją do znajomych. Po chwili zobaczyłem jej nick na czacie.
Bardzo się ucieszyłem i postanowiłem do niej napisać :
-Hej.
-Cześć.
-Mogłabyś pomóc mi w akademii ? Mam zadanie z suite czatem - wyjaśniłem.
-Jasne! Za chwilkę Cię zaproszę :) - odpowiedziała życzliwie.
-Ok, dzięki za pomoc.
-Nie ma sprawy.
-Tak właściwie to jestem Piotrek - postanowiłem się przedstawić.
-Miło mi. Ja mam na imię Martyna - odpowiedziała.
-Również mi miło.
-Co tam u Ciebie? - spytałem.
-Wszystko ok. Bardzo się nudzę i próbuję stworzyć fajną stylówę. A u Ciebie?- spytałem.
-Właściwie tak samo.
-Widzę, że masz doll dziewczynę - napisała Martyna.
-Owszem. Niektórzy uważają, że to dziwne. „Chłopak ma lalkę dziewczynę ?” Ja uważam, że to całkiem normalne. W końcu każdy może sobie założyć konto a stardoll i to od niego zależy jak będzie wyglądało - wyraziłem swoje poglądy.
-Myślę tak samo jak ty. Jeżeli chcesz mogę dać kilka porad, pomóc z makijażem... - zaproponowała
-Ok, dzięki. Chętnie skorzystam z Twojej pomocy... - odpowiedziałem zadowolony.
    Nagle ktoś zadzwonił do drzwi . Okazało się, że to mój kumpel Rafał. Nie chciałem, żeby dowiedział się, że gram w stardoll i szybko wyłączyłem komputer. Mam nadzieję, że Martyna nie obrazi się, że przerwałem rozmowę i zniknąłem...

 To już niestety koniec pierwszej części. Mam nadzieję, że zaciekawiła was ta historyjka :). Już za tydzień druga część. 
 Czekam na wasze opinie w komentarzach.

20 komentarzy:

  1. Tak sobie popatrzałam na tytuł posta i byłam ciekawa co to oznacza. Gdy czytałam dalej to byłam mile zaskoczona ;) Fajnie że jest chłopak w załodze QoF. Bylam ciekawa co będziesz robił. i zdziwiło mnie to że będziesz opowiadał historyjki. Jest bardzo ciekawa dalszego rozwoju akcji. A tak w ogóle to hey! Trochę krótkie to opqwiadanie myślę że kolejna część będzie dłuższa. Czekam z niecierpliwościa na następny post :D
    Edka2929

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, że będziesz tutaj pisał o rozdziałach Twojej historyjki o stardoll. Uwielbiam czytać o przedmiotach, które mnie interesują. Migiem przeczytałam pierwszą część i rozczarowałam się, że tak szybko się skończyło. Liczę na to, że następnym razem bardziej się wysilisz i drugi rozdział będzie dłuższy a zarazem ciekawszy :)

    Ps. Muszę z Tobą o czymś porozmawiać. Tutaj jednak tego nie zdradzę, więc zaraz Cię zaproszę i obgadamy sprawę ;p

    Miłej współpracy! Ja dołączyłam tu wczoraj i już czuję się "jak u siebie" ;)

    szalonatylkoja1

    OdpowiedzUsuń
  3. No i jeszcze coś. Zauważyłam u Ciebie kilka błędów w opowiadaniu ;p Przymknę na to oko :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Oczywiście, że będę starał się pisać coś dłuższego :) Następnym razem postaram się uniknąć błędów ( teraz też się starałem, widocznie coś umknęło) :) Dzięki za miłe słowa ;)

    patrykdiamond2

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne, nie mogę się doczekać reszty, szkoda tylko, że jest 1 część jest taka krótka. Ale pomysł z historyjką bardzo oryginlany, gratuluję pomysłu. Ja nie zauważyłam żadnych błędów :)

    selenagomezder8

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajnie że wreszcie jakiś chłopak jest w załodze bloga.
    Opowiadanie bardzo przyjemnie się czytało. Nie mogę doczekać się następnej części ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nijaka Martyna? nie jaka (czy jak to się pisze).
    bardzo ciekawa historia, czekam na więcej.

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny pomysł z działem, a pomyłki każdemu się zdarzają ja osobiście ich nie zauważyłam. Uważam że opowiadanie jest w sam raz ponieważ wprowadziło w akcje i zachęciło do przeczytania kolejnej notki,
    lalagaga4567

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny pomysł żeby do załogi dołączył chłopak :) Historyjka jak dla mnie za krótka ale mam nadzieje że to tylko taka zapowiedź a następnym razem będzie coś ciekawszego i dłuższego :)
    Sweetdoll240

    OdpowiedzUsuń
  10. Witam szanownego kolegę:).

    Historyjka prosta o początkach internetowej przyjaźni. Zobaczymy jak dalej się rozwinie.

    Z technicznego punktu widzenia widzę sporo błędów - chyba dopiero zaczynasz przygodę z pisaniem. Nie będziesz miał mi za złe, że Ci je wytknę?

    *W dialogach przed jak i po myślniku stawiamy spację - ułatwia to czytanie i tekst jest przejrzysty.
    *wszędzie to nieszczęsny "był" i "była". Musisz starać się zastępować te czasowniki innymi, albo przekształcać całe zdania.
    *dużo powtórzeń. to również nie sprawia, że tekst przyjemnie czytamy. Staraj się przeczytać tekst kilka razy
    * i nie używaj emotikonek.

    To chyba tyle;)
    domka190

    OdpowiedzUsuń
  11. Według mnie bardzo ciekawa historyjka z niecierpliwością czekam na kolejny post i dalszą cześć opowiadania, ja jakoś nie znalazłam błędów czytają więc uważam że jak nawet są bardzo drobne i mi tekst czytało się dobrze :) cieszę się że w załodze bloga jest chłopak :)

    DivaOlcia1

    OdpowiedzUsuń
  12. Miałam się rozpisać, ale domka190 wszystko już napisała;)
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  13. Powodzenia w pisaniu na blogu :) Co do opowiadania, całkiem fajne. chyba każdemu zdarzyło się przerwać rozmowę z kimś ... z rozmaitych powodów ;d Dlatego historię można przyjąć trochę osobiście :) Piszesz w dość realistyczny sposób ... mam na myśli to, że nie opowiadasz o latających smokach, czarownicach na miotle czy gadających psach, co mi się podoba. Chociaż mam nadzieję że elementów fantastycznych w opowiadaniu nie zabraknie, dlatego czekam z niecierpliwością na dalszy rozwój wydarzeń w opowiadaniu :)

    karolina6987

    OdpowiedzUsuń
  14. Opowiadanie tylok stardollowe czy nie?

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajne :) Czekam na więcej :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie dla mnie takie opowiadania
    JustinaCullen

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!