Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Szalone lata 60.
Uff. Myślałam, że nigdy nie skończę tej aranżacji, a tu proszę, wyrobiłam się jeszcze przed północą. ;)


Wnętrze inspirowane było latami 60. Wykorzystałam artykuły ze sklepu Mod Market, w którym wciąż trwa wyprzedaż (polecam pośpieszyć się z zakupami!) Jest kolorowo i krzykliwie. Kontrast pomarańczu i błękitu wygląda świetnie. Myślę, że pokój oddaje ducha tamtych czasów w świeżym wydaniu.

Z komentarzy pod spodem wylosuję osobę która otrzyma:


15 komentarzy:

  1. Wow, świetnie ci to wyszło. Ja bym nie umiała tak połączyć tylu kolorowych elementów aby to jakoś wyglądało. Slicznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne wnętrze, planuję zrobić własne w tym stylu, już zaczęłam zbieranie potrzebnych przedmiotów i od kilku dni mam tę świetną sofę:)
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  3. Powiem Ci szczerze że nigdy jakoś specjalnie nie oglądałam na blogu aranżacji ale ta mnie naprawdze zaciekawiła przez te wszystkie kolory i obraz. Jestem pod wrażaniem. Ile wydalas na tą aranzacje sd i sm?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To będzie chyba 71sd i 454sm jeśli dobrze wszystko policzyłam (bez podłogi)

      Usuń
  4. Yay, połączenie turkusu z kolorem pomarańczowym po prostu mnie urzekło. Całość prezentuje się świetnie! Strzałem w dziesiątkę było dodanie zielonych akcentów ( roślinki) i cudnego obrazu :)
    Renesmeeeeeee

    OdpowiedzUsuń
  5. Wnętrze jest genialne! Jestem pod ogromnym wrażeniem jak połączyłaś te wszystkie kolory! Gdy przeczytałam tytuł i początek posta myślałam że będzie za kolorowo i haotycznie! Wszystko fajnie połączyłaś, stworzyłaś genialne kolorowe pomieszczenie. W oczy rzuciły mi siĘ lampy fajnie razem wyglądają:)


    edka2929

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna kolorowa aranżacja. Zazdroszczę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne wnętrze. Widać ze długo przy nim siedziałaś ;) Genialne połączenie turkusu i pomarańczy

    OdpowiedzUsuń
  8. Nawet nie spodziewałabym się, ze z tych niepozornie wygladających rzeczy, można stworzyc taką cudowną aranżację. Podbiła moje serce:) Kolorystyka oraz układ dekoracji wygląda super!

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie to wszystko ze sobą wygląda! Rzadko oglądam aranżacje wnętrz, ale ta naprawdę mnie zaciekawiła :)

    zuzia023

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie to urządziłaś, aż chce się ten kącik porwać do swojego apartamentu.

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna aranżacja :) Uwielbiam takie kolorowe wnętrza !

    karolina6987

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo podobają mi się błękity i pomarańczowa (?) sofa w tej kompozycji także dopełnienie jej obrazem i rośliną

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniały pokój, zazdroszczę ci talentu i chęci ; D

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!