Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Metamorfoza Synea
Ubiór: na pierwszy rzut oka stwierdziłam, że nie jest najgorzej, ale po dłuższych oględzinach zmieniłam zdanie. Nie wiedziałam, że kiedyś to powiem, ale to stwierdzenie pasuje tu jak ulał - wszystko z innej parafii. Suknia w stylu marynarskim sama w sobie nie jest zła, ale po dodaniu tandetnego wisiorka oraz koszuli, wszystko się wali. Do tego dochodzi jeszcze ta ciężka, czarna torba z ćwiekami. Nie ma nic złego w mieszaniu stylów, ale to już lekka przesada. Buty pasują do fryzury i to chyba jedyny atut tego outfitu.
Części twarzy, ich rozmieszczenie i włosy: tutaj niestety nie jest lepiej. Przede wszystkim nos - jest za wysoko, a jego kształt nie zachwyca. Usta także zmieniłabym na inne i trochę opuściła. Włosy to koszmar! Naprawdę nie jestem za farbowaniem ich na nienaturalne kolory. Przynajmniej kształt twarzy jest okej.
Makijaż: dziewczyny, apeluję do Was - nie malujcie na siłę swoich lalek. Ja stawiam na naturalność i to Wam polecam. Próbowałam malować wszystkim mą doll, jednak nic nie wyglądało na niej korzystnie. Makijaż jest po to, aby zatuszować niektóre niedociągnięcia natury, a  nie żeby zrobić z siebie tapetę. Nie uważam, że tutaj tak jest, natomiast nie rozumiem czerwonych ust. Ich naturalny kolor jest o niebo lepszy. Barwa cienia do powiek nie pokrywa się ze stylizacją, dodatkowo jest źle nałożona. Krótko mówiąc - twarz sobie, a ubiór sobie.

Ubiór: nie jestem do końca zadowolona. Chciałam stworzyć coś dziewczęcego, a zarazem praktycznego. Nie miałam zamiaru zawalać doll zbędnymi dodatkami, więc pozostało skromnie. Mam jednak nadzieję, że wszystko do siebie pasuje i nie dostanę skarg.
Rozmieszczenie części twarzy i włosy: opuściłam trochę usta oraz nos, natomiast jego kształt nadal pozostawia wiele do życzenia.Włosy zamieniłam na lekkie, zwiewne i dziewczęce. Uważam, że te doskonale pasują do stylizacji. Wiadomo, że trzeba zmeinić kolor brew na pasujący.
Makijaż: jak już mówiłam, chciałam postawić na naturalność. Ust się nie dotykałam. Użyłam różu do policzków, oczy podkreśliłam tuszem. Musnęłam je również elinerem, którego z daleka niestety nie widać. Na powieki nałożyłam różowy cień, który pasuje do kwiatów na topie. Ogółem jestem z siebie zadowolona.

A Wam, jak się podoba przemiana medoll Synea?

16 komentarzy:

  1. Świetnie ci to wyszło! Lepiej jej po.

    aniula38555

    OdpowiedzUsuń
  2. Udana metamorfoza gratuluję

    OdpowiedzUsuń
  3. Po zdecydowanie lepsza ! Po ten makijaż jest taki śliczny i wgl :)
    Klaudialigenza

    OdpowiedzUsuń
  4. Metka istotnie udana.Zgadzam się z komentarzami powyżej-istotnie dużo lepiej po.Nie chcę nic mówić,ale przed nie podobała mi się :/Po jest po prostu cudownie! Stworzyłaś przepiękną stylkę!Brawo,Igo!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurczę bardzo mi się spodobało jak to wszystko opisałaś. Jest dużo treści z której konkretnie wszystkiego można się dowiedzieć. Przed metamorfozą niestety nic mi się nie spodobało. Po metamorfozie stylizacja wspaniała, a twarz doll...przeszłaś samą siebie. Wygląda przepięknie! Naprawdę bardzo udana metka. Synea przeszła totalną metamorfozę i przyznaję, że bardzo udaną.
    JustinaCullen

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo udana metamorfoza:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Co jak co, ale twarz MeDoll PO jest po prostu ślicznaa, wyszło Ci cudoo :]

    .Nielegalna.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję za wszystkie Wasze komentarze, jest mi bardzo miło, gdyż jest to moja pierwsza metka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Po jest cudnie! Makijaż mnie urzekł... Taki delikatny i naturalny ♥. Stylizacja również świetna, utrzymana w podobnych kolorach co make-up. Pięknie, oby tak dalej!!!! ;**

    OdpowiedzUsuń
  10. Makijaż po jest wspaniały!!! Ubiór średnio mi się podoba ale i tak jest o niebo lepszy niż poprzednio. :) bardzo udana metamorfoza.

    pytanko mam: gdzie mogę się zgłosić do takiej metamorfozy :D ?

    NewElizaphetOne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, ja też wolę makijaż :) A do metamorfozy możesz się zgłosić tu: http://queens-of-fashion.blogspot.com/2012/11/metamorfozy.html?m=1 Link jest po prawej stronie w "zgłoś się".

      Usuń
  11. O Boże! Jak zobaczyłam twarz po to oniemiałam. Cudna jest! Fryzura, której dotąd nie lubiłam zmieniła się w moją ulubioną. Przepięknie! Jeśli chodzi o strój to oczywiście lepiej jest po metamorfozie niż przed.

    NeonowaSzpilka

    OdpowiedzUsuń
  12. Przed było lepiej niestety :C

    wandosz

    OdpowiedzUsuń
  13. Mi zdecydowanie bardziej podoba się po :) Śliczna,dziewczęca stylizacja w pięknych,optymistycznych barwach,cudowny makijaż,ładna fryzurka Doll..ogółem-wszystko lepiej :) Bardzo udane metka ^^ A,i fajne określenie-''wszystko z innej parafii'',hehe ;-)

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!