Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Stardollowe talenty - MetukaShely
Scarlet Josefine ma 13 lat. Mówi po niemiecku, rosyjsku i trochę po angielsku. Ma 69 poziom i jest royality.

Ma ładną doll. Fryzura jest śliczna, twarz już troszkę mniej. Ubrana jest w sukienkę Christian Dior i ma opaskę HB's.


Jej apartament jest urządzony bardzo starannie i gustownie. Każdy pokój jest dopracowany. W jednym z nich jest nawet Titanic, o ile dobrze widzę ;)



Projektuje ona prześliczne fryzury. Najbardziej przypadł mi do gustu kucyk, drugi od lewej w pierwszym rzędzie.


Co myślicie o niej i jej projektach?

13 komentarzy:

  1. Twarz jest bardzo ładna, a fryzura boska. Co do stroju to jest nawet fajny, ale nie przypadł mi do gustu. Apartamenty ma bardzo pomysłowe, zwłaszcza Titanic. Co do fryzur które projektuje to są narawdę niezłe, najbardziej podobają mi się 2 i 3 fryzura do lewej w pierwszym rzędzie.

    selenagomezder8

    OdpowiedzUsuń
  2. Twarz i fryzurka jest na poziomie. Stylizacja nie podoba mnie się. Pokój z Titanicem jest pomysłowy :) Rzeczywiście fryzury są świetne. Mnie podoba się kilka z nich, ale niestety ich nie kupię, bo na moją kieszeń jest o wiele za drogo :3
    iga777

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe projekty i wspaniałe pokoje. Pokój z Titanic'iem najlepszy :)

    NewElizaphetOne

    OdpowiedzUsuń
  4. Ma piękną twarz. Stylizacja już taka sobie. Podoba mi się opaska z HB. Jej fryzury są fantastyczne i wcale nie takie drogie. Na przykład ta za 83 jest wspaniale dopracowana i kosztuje 83SD, gdy inne znane doll zrobią nawet ładną fryzurkę i za 100SD sprzedają. Często jej fryzury wygrywają i szczerze powiedziawszy nie dziwie się.
    JustinaCullen

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie powiedziałam, że jest drogo, tylko jak na moją kieszeń jest drogo :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pokoje i fryzury robi na prawdę świetne! :)
    Ale jej medoll nie przypadła mi za bardzo do gustu, no ale o gustach się nie dyskutuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pokój - cudo. Bardzo mi się podoba. Doll także. Nie mam nic do jej twarzy i fryzury są fajne. Z fryzur najbardziej podoba mi się 2, 3, 5, i 6.

    aniula38555

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystko bardzo mi się podoba- MeDoll śliczna, cudne fryzurki, apartament pomysłowy. Nie mam żadnych uwag :]

    .Nielegalna.

    OdpowiedzUsuń
  9. nikitaposh1
    pokój z Titanikem skopiowała chyba od rojdy32 ?

    OdpowiedzUsuń
  10. Ma prześliczną doll ! ♥ Ta jej twarz ah :)
    Klaudialigenza

    OdpowiedzUsuń
  11. Fryzury są niezłe:) Lecę looknąć, może się na którąś skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  12. Doll ładna,stylizacja ok, śliczna ta opaska.Doll ma ładną fryzurkę i wygląda ślicznie.Pokoje-cudo :) Fajny pomysł z Titanikiem,wykonanie też niezłe. Fryzurki super :)Nie są drogie w porównaniu z innymi,ale ja też się nie skuszę z braku funduszy.

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!