Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
POMYSŁ CZY POMYŁKA?
Witajcie!
Dzisiaj opiszę dziewczynę, która już od przeszło tygodnia jest zwyciężczynia Na Najgorętszy Projekt Fryzury oraz wygrała także Konkurs na Najgorętszy Projekt Biżuterii. Pochodzi ona z Turcji, dołączyła w 2012r., ma 51 poziom i jest to Elif-Star-Doll2 (http://www.stardoll.com/pl/user/?id=161695412). Nie trudno jest się domyślić, że jest to drugie konto tej samej dziewczyny, która ma  też konto Elif-Star-Doll. Co do konkursów - jestem wielką fanką projektowanych przez nią fryzur, jednakże biżuteria w postaci tych czapek jakoś "do mnie nie przemawia". 


OPIS APARTAMENTU:
Apartament jest generalnie urządzony przy użyciu przedmiotów z LE Decor. Widać, że jest fanka tych mebli. Apartament jest bardzo ładny, elegancki, ciekawie się przedstawia i jest bardzo podobny do tego na drugim koncie.


OPIS STYLIZACJI: 
Ta Dollka prawie zawsze, kiedy wchodzę na jej stronę ubrana jest w LE, Antidote lub podobne. Sytuacja jest taka sama teraz - sukienka, pasek,torebka, buty to LE. Zawsze są to jednak ciekawe zestawienia.

OPIS MAKIJAŻU:
Lalka zarówno w make - up'ie jak i bez wygląda tak samo świetnie. Jest naturalna , co zawsze bardzo wysoko oceniam, nie musi dodatkową, duża ilościa "tapety" upiększać i korygować brzydkich elementów twarzy. Trochę różu, cienia do powiek, tuszu do rzęs i jest pięknie. Moim zdaniem jest to ideał i chciałabym, żeby jak najwięcej dziewczyn zarówno na Stardoll jak i w rzeczywistości w ten sposób postępowała.


MOJA OGÓLNA OCENA TO: 10/10

Podoba Wam się? Jakie jest Wasze zdanie? Skomentujcie :)

6 komentarzy:

  1. Taka dziewczeca nawet ładna :) Apartament bardzo ładny :) ♥

    Klaudialigenza

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko mi sie podoba :3

    aniula38555

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie ani włosy ani czapeczki nie podobają się. Apartament oraz doll za to są cudowne i godne podziwu. Fryzura, którą ma na sobie także nie przypadła mi do gustu. Makijaż jest dobry, natomiast doll i bez niego wygląda ładnie. iga777

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna doll. ma również bardzo śliczny apartament. jest to dość znana doll. praktycznie zawsze widzę ją w Gorących projektach. Zghadzam się z oceną. Chociaż fryzura, którą ma na sobie jakoś nie za bardzo mi przypadła do gustu. Ma o wiele lepsze.
    JustinaCullen

    OdpowiedzUsuń
  5. Apartamenty ma bardzo ładne i pomysłowe, strój jest też niczego sobie. Ale co do fryzury to wogóle mi się nie podoba, makijaż też jest bardzo ładny, chociaż i bez niego dolka wyglądała by cudownie. Co do projektów to zgadzam się z tobą fryzury co projektuje są śliczne, ale są wyjątki tak jak dziś. Czapki mi się wogóle nie podobają.
    Całość określam na 9/10.
    Minus za fryzurę.

    selenagomezder8

    OdpowiedzUsuń
  6. Projekty super :) Sama Doll też mi się podoba i to zarówno w makijażu,jak i bez niego.Stylizacja niczego sobie.Ale najbardziej zachwyca mnie apartament tej dziewczyny-ten kącik z łóżkiem wygląda idealnie <3 Albo ta sofa przy oknie...cudownie :) Piękny pokój ^^
    Zgadzam się z Twoją oceną.

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!