Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
metamorfoza Qwerty12xxx


Przed: Podoba mi się ta stylizacja, jednak coś mi tu nie pasuje. Wydaje mi się, że buty są zbyt masywne. Poza tym, ten kombinezon bardziej pasuje do zwiewnych, letnich stylizacji. 7/10

Po: Postawiłam na prostą elegancję. Masz mało ubrań, jednak wszystkie są ładne. Do czarnej sukienki dodałam lekkie czarne sandałki. Pasek i gołe nogi rozjaśniają całą stylizacje. Ubiór powstał po konsultacji z moją mamą. :)


Przed: Bardzo ładny makijaż. Fryzura również mi się podoba, choć jest trochę za wysoko. 9,5/10

Po: Obniżyłam trochę włosy i zrobiłam makijaż bez kresek. Nie było tu za bardzo czego zmieniać.

Co myślicie o tej metamorfozie?

9 komentarzy:

  1. Stylizacja podoba mi się bardziej "po". skromna i elegancka :).
    Make-up uważam, że lepszy "przed". Niby mało się różnią ale bardziej ciągnie mnie do pierwszego.

    NewElizaphetOne

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna stylka jak i makijaż. Lepiej po.

    aniula38555

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna stylizacja po ! Przed też ..no ale po wygrywa ;) Co do makijaży oba ładne !
    Klaudialigenza

    OdpowiedzUsuń
  4. i przed i po jest bardzo ładnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Obydwie stylizacje bardzo mi się podobają. Fajnie tu zastosowałaś ten pasek. Co do makijażu, to wydaje mi się, że przed lepiej wyglądała. Ta fryzura wyżej jednak wiele daje i tak bym zostawiła.
    JustinaCullen

    OdpowiedzUsuń
  6. W stylizacji przed nie podobają mi się buty, są zbyt masywne. Makijaż przed jest w porządku, ale jest troszkę nie dokładny, chodzi o kreski. Po metamorfozie strój jest znacznie lepszy, buty są bardzo ładne i pasek też ładnie komponuje się z całością. Makijaż po wygląda prawie tak samo, ale ja dałam by tam kreski, ale tylko pod okiem. Całość przed oceniam na 7/10, a po na 8/10.

    selenagomezder8

    OdpowiedzUsuń
  7. Stylizacja po, a make-up zdecydowanie przed ;)))

    OdpowiedzUsuń
  8. stylizacja bardziej podoba mi się po , a makijaż przed ;D

    MissGirls150

    OdpowiedzUsuń
  9. Stylizacje obydwie ładne.Podoba mi się pierwsza,głównie ze względu na kolorystykę.Druga jest bardziej elegancka i również śliczna.Co do twarzy,to makijaż oczu podoba mi się bardziej 'po',ale fryzurki bym nie obniżała-pogrubia twarz.

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!