Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Nowości od Velvet Orchid + HB Weekly
Witajcie :) tak ja było zapowiadane  miała dojść nowa dostawa do Velvet Orchid  i doszła dziś. Dostawa jest ładna choć nie należy do najtańszych. Co sądzicie o nowej dostawie? Podoba się wam? Kupicie coś?






                                                         HB Weekly
Dziś środa a co się z tym wiąże ?? Nowości od HB Weekly .Dzisiejsze HB nie spodobały mi się i nie kupie nic. A co wy sądzicie o nowych HB? Podobają się wam? Kupicie coś?



10 komentarzy:

  1. fajne buty i naszyjnik, ale nie są według mnie warte swojej ceny, więc ich nie kupie -,-
    chomiska

    OdpowiedzUsuń
  2. Moim zdaniem HB są coraz gorsze niestety...

    OdpowiedzUsuń
  3. tak, dzisiejsze HB po prostu do ....chyba, że ja już nie mam gustu.

    OdpowiedzUsuń
  4. HB to jakas kpina. Takie ubrania to az wstyd ze maja metke HB. Tu nic do siebie nie pasuje. Okroienstwo. Na pewno nic nie kupie. Natomiast dostawa do VO jest naprawde swietna i znowu wychudze swoj portfel.
    JustinaCullen

    OdpowiedzUsuń
  5. Hb nie przypadło mi do gustu , a co do velvet to są świetne ubrania :D

    Klaudialigenza

    OdpowiedzUsuń
  6. Czy tylko ja mam wrażenie, że HB z czasem stają się coraz gorsze, a te dzisiejsze wogóle nie pasują do siebie, każdy inny kolor, najgorsze są jednak okulary. Nic nie kupię. Co do Velvet Orchid to ciuszki są bardzo ładne, i kupię może kilka z nich, ale nie podoba mi się ich cena, mam wrażenie, że niektóre rzeczy nie są warte tej ceny którą mają.

    selenagomezder8

    OdpowiedzUsuń
  7. Dostawa jest świetna, ale okropnie droga! Na pewno nic nie kupie. No chyba, że na przecenie! Hb są okropne! Może naszyjnik jedynie bym kupiła. Wygląda Świetnie, ale inne rzeczy to porażka.

    aniula38555

    OdpowiedzUsuń
  8. Paskudztwa,a w dodatku drogie jak diabli :p

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajna dostawa,ale nic nie kupię-nie moje ceny :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Co do dostawy,to jest dość przeciętna.Parę ciuszków nieźle wygląda,ale ich ceny skutecznie zniechęcają do kupna,Weźmy na przykład szary sweter z serduszkiem-kosztuje 20 sd,czy to aby nie za dużo?... A przejrzysta bluzka w serduszka (również w cenie 20sd) jest podobna do takiej za 100sm,jest tylko krótsza i ma kołnierzyk i ten fioletowy stanik pod spodem-moim zdaniem bardziej opłaca się kupić taką za sm.Co do nowych HB to nic mnie nie zachwyciło,ceny dość wysokie,a artykuły niczym mnie nie kuszą.

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!