Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
metamorfoza NewElizaphetOne
Przed metamorfozą
Twarz: Wszystko dobrze, jedynie co bym poprawiła to brwi, dla mnie są za wysoko. 
Makijaż: Ładnie pomalowałaś oko, ja się boje tych czerwieni na oku, a Ty poradziłaś sobie doskonale. 
Ubiór: Jest zwykły, taki codzienny. Do sweterka dałabym inne buty.



METAMORFOZA   NewElizaphetOne
Twarz: Opuściłam brwi, zmieniłam kolor włosów na blond i jak widać wybrałam inną fryzurkę.
Makijaż: Minimalnie ściemniłabym brwi lecz nie miałam takiej opcji. Pomalowałam oko w kolorystyce pasującej do ubioru, który zaproponowałam. Pomalowałam usta, oraz dałam lekki róż na kości policzkowe, chociaż było trudno - te pudry są zbyt mocne.
Ubiór: Chciałam abyś wyróżniała się w tłumie. Taki ubiór jest delikatny, a jednak zwraca uwagę poprzez krój ubrań. Paseczek oraz torebka- muszelka jest tu wisienką na torcie.


Ubiór bardzo mi się podoba i chętnie założyłabym swojej doll.
Czy jednak spodoba się właścicielce? Jak uważacie?

8 komentarzy:

  1. Ciekawa metamorfoza. Jednak fryzurę chyba zostawiłabym wcześniejszą i jedynie zmieniła kolor na który ty proponujesz. Stylizacja bardzo mi się podoba. Co prawda dzwony to historia do której nie chcę już wracać, ale tutaj stworzyłaś bardzo ciekawą stylizacje. Wszystko ze sobą się ładnie zgrało. Makijaż również bardziej podoba mi się"po". Metamorfoza moim zdaniem udana!
    JustinaCullen

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawa stylizacja, która wypada naprawdę dobrze. Sama bym swojej doll tak nie ubrała, a żadna rzecz z osobna mi się ani trochę nie podoba, ale razem tworzą ładny i oryginalny komplet.

    Gwiazda_18

    OdpowiedzUsuń
  3. Metamorfoza bardzo mnie zaskoczyła!(w pozytywnym tego słowa znaczeniu ;D). Jakim cudem udało ci się zrobić fajną stylizację z niczego?! Z darmówki i innych tanioch stworzyłaś coś co normalnie wygląda ;) no WOW! . Co do make-up'u to zdecydowanie lepszy. Włosy bym jednak zmieniła na jakieś inne (nie koniecznie te co były wcześnie).

    NewElizaphetOne

    OdpowiedzUsuń
  4. Super metamorfoza :D
    Ale makijaż PRZED mistrzowski!

    OdpowiedzUsuń
  5. Stylizacja i makijaż przed były ok, ale ja nie dałabym tam różowych włosów ale np: czarne. Po metamorfozie makijaż bardzo ładny, ale fryzurka mi się wogóle nie podoba, należy do tych któe bym nigdy nie założyła. Co do stroju to jest ładny, wyróżnia się z tłumu, ale nie podoba mi się ta torebka z muszelką, ponieważ jest trochę innego koloru niż bluzka.

    selenagomezder8

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna stylizacja i make up. Zaskoczyłaś mnie totalnie ;P
    *o*

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna metamorfoza :) Przed nie jest źle,choć nie gustuję w rózowych włosach Dollek,tu nie razi to w oczy,a makijaż jest naprawdę super.Stylizacja dobra,choć banalna.Po-zajefajny make-up,od razu mi sie niezmiernie spodobał :) Fajnie by było,jakbyście kiedyś pokazały,jak taki zrobić,bo jest boski ! :) Zgadzam się ze zmianą fryzurki,twarz Doll wygląda w niej nadzwyczaj ładnie.Stylizacja podoba mi się,fajne zestawienie ciuszków ;D

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!