Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
szafa dla NSS
Stworzyłam dwie stylizacje dla NSS , w których wykorzystałam rzeczy z promocji Voile
styl nr 1                                                                              styl nr 2     
top - oryginalFuture -78 sm                                                top Voile- 74 sm(prom-37sm)
spódnica EvilPanda- 91 sm                                                 spodnie basic -43 sm
buty Basic- 25 sm                                                               buty Decades -56 sm
pasek Voile- 43 sm (promocja 22sm)                                 pasek Voile- 43 sm (promocja 22sm )
torebka Voile - 59 sm( prom.30sm)                                    torba Mr. 45 sm

11 komentarzy:

  1. fajnie :) ide pokupować dopóki jest promocja

    chomiska

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne! Mam nadzieję, że promocja potrwa do piątku :D

    aniula38555

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne te stylizac je :) Ta 1 jest prześliczna ten żółty kolorek słoneczko mi przypomina ♥
    Klaudialigenza

    OdpowiedzUsuń
  4. Teraz są nawet tańsze, bo jest wiele wyprzedaży -50%!


    aniula38555

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudownie ci to wyszło :) Mnie osobiście bardziej podoba się stylizacja nr dwa. Ja niestety z promocji na razie nie skorzystam, gdyż korzystam z telefonu :/ Mam nadzieję, że do piątku jej nie usuną. iga777

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładne : ) Zobaczę top z 1 stylizacji.

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne te stylizacje. Bardzo mi się obydwie podobają i nie potrafię wybrać swojej faworytki.
    JustinaCullen

    OdpowiedzUsuń
  8. Obydwie stylizacje są bardzo ładne, ale bardziej podoba mi się jednak ta druga, bardzo fajnie połączyłaś kolory, chociaż nie dodałam by tam tych butów, wydają się być zbyt ciężkie do tej stylizacji.

    selenagomezder8

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładne stylki,brawo :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ooo,jakie ładne stylizacje! :) Naprawdę tworzysz cuda-i to za same starmonetki :) Nieźle :) Obie stylki bardzo ładne,pierwsza optymistycznie żółciutka,druga równie śliczna,choć w bardziej stonowanych kolorach.Świetna,brązowa torba, muszę ja koniecznie kupić! :) Fajny post ;>

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!