Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
POMYSŁ CZY POMYŁKA?
Hej!
Dzisiaj opiszę dziewczynę, która w dniu 18.02.2013r. została CG. Jest nią jeulgeoptta (http://www.stardoll.com/pl/user/?id=95207488), pochodzi z Turcji, ma 68 poziom i na Stardoll jest od 2011r.



OPIS APARTAMENTU: 
Suite nie jest zachwycający. Owszem zdarzają się pokoje, które są ładnie urządzone, ale na większość z nich brakuje jakby pomysłu. Jest dużo modułów, jest ciekawie ustawione, ale to jest zaledwie niewielki procent całości.




OPIS STYLIZACJI: 
Doll jest ubrana prosto, na czarno, dużo nie widać, bo niestety zastawione jest to panelami z prośbą o głosowanie. Elementy stylizacji pochodzą z:
- sukienka - LE,
- buty - Hot Buys

OPIS MAKIJAŻU:
Make - up jest fioletowo-czarny, ale jednocześnie jest delikatny. Osobiście mnie się bardzo podoba, co dodaje punktów. Doll nie jest zaśmiecona toną włosów. Delikatny róż na policzkach i ładne rzęsy są wystarczające i pięknie podkreślają delikatną urodę Doll. Może zmieniłabym usta, ale nie są one dla mnie na tyle rażące, żeby przeszkadzać i być wyznacznikiem plastiku jak u innych Dollek. Fryzura jest fajnym projektem i pochodzi od LenyCarter.



MOJA OGÓLNA OCENA TO: 8/10.

Co o niej sądzicie? Zasłużyła na bycie CG? Skomentujcie!

6 komentarzy:

  1. Jej doll mi się strasznie podoba . Co do apartamentu to nie przypadł mi do gustu :) Myślę ,że zasłużyła ♥
    Klaudialigenza

    OdpowiedzUsuń
  2. Zasłużyła, jest śliczna.

    aniula38555

    OdpowiedzUsuń
  3. CG jest bardzo ładna. Podoba mi się zwłaszcza u niej ozdoba sukienki w postaci rózy z dodatkami. Apartamenty może nie są jakieś zachwycające, ale mimo to podobają mi się. Prześliczny jest za to makijaż, delikatny, a zarazem pasujący do stylizacji. Fryzura też jest ładna, tym razem CG nie mają siana na głowie, a zwykłą, skromną sukienkę. Uważam, że zasłużyła na miano CG. Oceniam ją na 8,5/10.

    selenagomezder8

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna doll. podoba mi się jej fryzura i makijaż. I tylko usta strasznie mnie irytują! Co do apartamentu to jest taki sobie. Nie podoba mi się. Stylizacja bardzo ładna.
    JustinaCullen

    OdpowiedzUsuń
  5. No,moim zdaniem nareszcie jakaś zasłużona nagroda.Jej Doll bardzo mi się podoba,jest naprawdę śliczna :) I zgadzam się z twoją opinią,że ''Może zmieniłabym usta, ale nie są one dla mnie na tyle rażące, żeby przeszkadzać i być wyznacznikiem plastiku jak u innych Dollek.''-ujęłaś to idealnie :) Jej strój ogromnie mi się podoba,twarz lalki jest piękna,nawet bez makijażu wygląda ładnie.Sam makijaż jest nieźle wykonany :D Punkty odjęłabym jej jedynie za apartament,tu ma jeszcze duże pole do popisu,bo jak na razie,to niewiele tam zdziałała.Moja ocena: 9/10 (-1 za ap)

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!