Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
NewStyleBoutique

Jeśli jesteś zalogowany na stardoll wejdź na link:
Zaprojektuj i kup rzecz :) Ceny w starmonetach:)
Jak już uszyjesz rzecz i klikniesz na nią aby kupić wyświetli ci się coś takiego. KLIKNIJ na napis po prawo u dołu, który wskazałam czerwoną lamówką i strzałka , następnie kup.

Powstał problem z edycją materiału( za szybko przewija), ale klikamy wtedy na strzałkę u dołu po lewej stronie materiału, a potem na materiał podstawowy i wyświetla się nam kółko z kolorami. Wybieramy kolor tak jak w normalnym projektowaniu.

9 komentarzy:

  1. WOW!Extra rzeczy do zaprojektowania,a w dodatku za starmonety!:O Idę czym prędzej XD

    OdpowiedzUsuń
  2. skorzystałam.. gdyby nie Wy to bym nie wiedziała o tym.. dziękuje ;*

    Joasia

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuje za tą informacje. od razu zabrałam się za projektowanie. A teraz skomentuje. Sukienka jest taka sobie, ale ja zrobiłam tak, że górę zrobiłam np czerwoną lub białą, a dół czarny. Tak wygląda to naprawdę super niż w jednym kolorze. Natomiast torebkę polecam w kolorze czarnym, beżowym i miętowym.
    JustinaCullen

    OdpowiedzUsuń
  4. Najbardziej podoba mi się sweterek i to w kolorze beżowym :3

    aniula38555

    OdpowiedzUsuń
  5. nie mogę zaprojektować materiału :(
    chomiska

    OdpowiedzUsuń
  6. Zrobię, bo projekty są śliczne i takie tanie :)
    iga777

    OdpowiedzUsuń
  7. Może zrobię, ale na razie tego nie zrobię, najpierw zarobię sm.

    selenagomezder8

    OdpowiedzUsuń
  8. O,matko,ale fajowo!! :) Dziękuję Wam za link :D Idę skorzystać ^^ Me gusta projekty ;D

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!