Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Nagroda od UNIQUE
Kochani wczoraj odbyły się 3 wielkie uroczystości Domu Mody UNIQUE. Jedna z nich to m.in. Wielka Gala Rozdań Nagród UNIQUE. Wiele znanych postaci stardolowego świata otrzymało wyróżnienia-nagrody z rąk właścicielki UNIQUE JessssLove.
My jako blog wspierający i patronujący otrzymaliśmy również nagrodę, którą przyjęłam na swoje ręce jako administrator naszego bloga. Jest nam niezmiernie miło, za takie wyróżnienie, 

ja z nagrodą:)

(ja)mariksza z JessssLove

 Wśród nagrodzonych fanów UNIQUE znalazły się również nasze panie redaktor: MyMelisaWhite jako najlepsza modelka IV kolekcji oraz emu.musia za stylizację fana Unique z pasją.

emu.musia ze swoją nagrodą

od lewej: redaktor, emu.musia i mariksza

Wszyscy na czerwonym dywanie:
(od lewej: MajkaStar1999, MeLolitka, emu.musia, singiel, fajowe4, (ja)mariksza, oliwcia_paris, jarus55, miss_miley_van )


Oczywiście nie obyło się bez małej wpadki. Na końcu imprezy JessssLove napisała "wracamy" i dostała bana. W ramach solidarności większość osób również napisała "wracamy".

 Impreza była fantastyczna, wszystkim dopisywały humory, chyba nawet to widać.



9 komentarzy:

  1. Fajnie, że dostałyśmy nagrodę, ale to bardziej wy niż ja. Jestem nowa i co ja robię oprócz pisania postów? W każdym razie blog Joasi śledzę od dłuższego czasu. Wiem, że tego nie widać, gdyż nie udzielałam się, nawet nie obserwowałam, ale to dlatego, że nie miałam konta. Podziwiałam ją po cichu za to co robi, jest w tym wszystkim świetna. Po długiej przerwie, wszystko na szczęście jest jak dawniej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A, jeszcze jedno. Dlaczego za "wracamy" dostałyście bana? To jakieś niedozwolone słowo? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję wszystkim nagród!

    selenagomezder8

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana Natalko

    Piękne podsumowanie, na pewno wykorzystam to w przyszłości zakładając może jakieś miejsce gdzie będę umieszczała posty o UNIQUE ;)

    Było śmiesznie, a sytuacja z banem chociaż nieprzewidziana bardzo sympatyczna :D

    Z całego serca Wam wszystkim, całej redakcji bloga gratuluję nagrody. Szczególnie marikszy i missmarikszy. To z tego co wyliczyłam to chyba piąty post na tym blogu o UNIQUE napisany z własnej woli i z pięknym zaangażowaniem. Nikt inny nie mógł dostać nagrody w tej kategorii i to było oczywiste :D
    Wspieracie UNIQUE, pomagacie więc UNIQUE chociaż drobną Nagrodą może podziękować !!

    Wszystkim życzę udanego tygodnia ;)
    Joasia - JessssLove

    OdpowiedzUsuń
  5. nikitaposh1
    To fajnie że są takie osoby na SD jak Asia (JessssLove) i potrafią się świetnie bawić wykorzystując modę i projektowanie ciuszków .
    Impreza musiała być - very good- patrząc na zabawne minki uczestników :) Świetne zdjęcia i piękne kreacje oczywiście jak z gali oskarowej .
    Wszystkim zdobywcom nagród gratuluję , i przede wszystkim gratuluję wspaniałej organizatorce.

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję wszystkim zdobycia nagród,na pewno zasłużyłyście,dziewczyny! :) Jak widać,imprezka się udała,musiało być naprawdę sympatycznie :) Piękne fotografia,a najlepsza ostatnia,świetne ujęcie! :) A z tym banem-dziwna sprawa,ale blokują za byle co.To teraz już nawet wracać nie można? ;) Fajny post,miło się czytało i oglądało :) Jeszcze raz gratuluję ;3

    OdpowiedzUsuń
  7. Haha, ostatnie zdjęcie rewelacja. Oczywiście gratuluje. To na pewno dla was duże wyróżnienie i cieszę się waszym szczęściem. Piękne kreacje na czerwonym dywanie. Nawet tak wspaniale na rozdaniach Oskarów nie było:)Jeszcze raz serdecznie gratuluje
    JustinaCullen

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję nagród! Pięknie się ubrałyście! Fotki są genialnie, a wszystko wygląda na prawdziwe rozdanie nagród :))

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!