Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Stylizacja dla nie ss
Cześć ostatnio stworzyłam stylizację Rockową dlatego postanowiłam, że dziś zrobię taką bardziej dziewczęcą. Mam nadzieje, że wam się spodoba. Stylizacja całkowicie wykonana w sm.
                                                             
                                                                    Top-  Pretty in Love67sm
                                                                    Szorty- Pretty in Love73sm
                                                                    Buty- Voile59sm
                                                                    Kopertówka- Voile 50sm
                                                                    Pasek- Voile 46sm

8 komentarzy:

  1. Prosta, ale bardzo ładna stylizacja. Doll wygląda w tych ciuszkach naprawdę uroczo.
    JustinaCullen

    OdpowiedzUsuń
  2. a skąd jest Szorty Buty Kopertówka
    Pasek ? proszę pomóżcie

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo prosta styliacja i widzialam już wiele takihc, samam taką nosiłam. Na następny raz chciałabym zobaczyc stylizację ze spódnicą basic dlugą *.*

    MajkaKolorowa

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgadzam się z moją poprzedniczką. Stylizacja bardzo ładna, ale również już takie widziałam.
    Ja też chętnie zobaczę z czym połączysz tę spódnicę z basicsu :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja również widziałam takie lub podobne,ale zgadzam się,jest bardzo ładna i dziewczęca ;3

    OdpowiedzUsuń
  6. Stylizacja ładna, ale nie lubię tej torbki i myślę, że zastąpię ją inną. Co do reszty to bardzo mi się podoba. Ja również chętnie zobaczę stylizację z czarną, długą spódnicą z Basic.

    selenagomezder8

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!