Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
sweter + torba gratis

wejdź na angielskie proxy:
w okienko wpisz:
www.stardoll.com
zaloguj się na stardoll
w pasek URL wklej:
http://www.stardoll.com/br/do/campaign/nintendo-video-item.php
zostaniesz skierowany do pustej, nie ładujacej się strony
zmień w pasku link na:
http://www.stardoll.com/br/do/campaign/giveItem.php?id=49&hash=24d7361981cc745084b8b40bfc488ff0
zostaniesz przekierunkowany na facebook, wróć do polskiego stardoll, w apartamencie znajdziesz torby,a w nich torba i sweterek

6 komentarzy:

  1. Nie robie. Takie same rzeczy sama zaprojektowalam. Wiecej mi nie trzeba
    JustinaCullen

    OdpowiedzUsuń
  2. To nie fair :/ Najpierw projektujemy, wydajemy kasę, a teraz to jest... Za darmo?

    OdpowiedzUsuń
  3. Zrobiłam i dostałam jeszcze sukienkę.

    aniula38555

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie zrobiłam, darmówki może nie są zachwycające ale mogą się przydać, dobrze, że nie robiłam jak można było je zaprojektować, bo teraz są za darmo.

    selenagomezder8

    OdpowiedzUsuń
  5. Trochę to dziwne. Zrobiłam wszystko po kolei, a zamiast sweterka i torby dostałam... Sweterek i kosmetyk. Jestem na telefonie i trudno rozpracować, co to właściwie jest. Mam cichą nadzieję, że cień do powiek (jest brązowy) ale nie jestem pewna. W każdym razie nie narzkam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow,ale dziwnie,Iga! ;o A ja dostałam to,co jest tu pokazane :) Dzięki za link ;3

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!