Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Metamorfoza agusia1a



Przed: Nic tu do siebie nie pasuje! Po co Ci dwie pary spodni? Te buty są ładne, ale trzeba umieć wykonać z nimi stylizację. Krawat tu zupełnie nie pasuje. Bandanka też nie wiem po co się tu znalazła. 4/10

Po: Starałam się zrobić coś normalnego. Masz moją ukochaną bluzkę z Nelly, ale niestety nie miałam jej do czego dobrać. Buty są najprostrze, jakie miałaś w szafie. Nie jest to najlepsza stylizacja, ale wygląda o wiele lepiej niż twoja.



Przed: Nie podobają mi się te cienie na twarzy, są za mocne. Fryzura wygląda sztucznie. Sztuczne rzęsy są tandetne. Makijaż bez nich wygląda w miarę okej. Części twarzy dobrze rozmieszczone. Nie lubię tego kształtu oczu i ust. 6/10

Po: Zdjęłam te wszystkie 'ozdoby'. Makijaż jest napewno delikatniejszy niż wcześniej. Dodałam trochę czerwonego, żeby go ożywić. Usta pomalowałam szminką o odcieniu pasującym do twojej karnacji. Dałam zwykłą fryzurę, bo w przeciwnym razie wszystkiego byłoby za dużo.

Co myślicie o Agnieszce i jej przemianie?

8 komentarzy:

  1. Przed metamorfozą było źle, płaszczyk nie masuje wogóle do bandamki i krawatu, bo jest raczej do eleganckich stylizacji, co do butów to też nie są rewelacyjne. Zdecydowanie zbyt mocny makijaż i dziwna fryzurka, troszkę niedopasowana do twarzy. Po metamorfozie też nie jest zachwycające, ale pasują mi tam te okulary połączone z tą bluzką. Makijaż, się znacznie polepszył i jest lepiej wykonany, oraz nie tak mocny. Dolka znacznie lepiej prezentuje się po metamorfozie niż przed nią.

    selenagomezder8

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałaś trudną metamorfozę do wykonania.. i wyszło całkiem nieźle, niezbyt idealnie, ale bynajmniej stworzyłaś cos przyzwoitego :] Strój PO zwykły, ale ładny.

    .Nielegalna.

    OdpowiedzUsuń
  3. A PO makijaż bardzo staranny :]

    OdpowiedzUsuń
  4. Metamorfoza bardzo udana. też mi się wydaje, że miałaś trudny orzech do zgryzienia. Jednak udało ci się z tego wyjść cało. Ta fryzura jest dziwna. Nie tyle co sztuczna, ale jakby ktoś ją w Paincie namalował. Rewelacyjny makijaż ci wyszedł "po"
    JustinaCullen

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyszlo ci swietnie! Lepiej je PO zdecydowanie.

    aniula38555

    OdpowiedzUsuń
  6. Po znacznie lepsza.. sam fakt włosów . . są w powietrzu . a po fryzurka ładna .. i te oczy śliczne.
    Klaudialigenza

    OdpowiedzUsuń
  7. Po, jest zdecydowanie lepiej!

    OdpowiedzUsuń
  8. Znacznie lepiej po metamorfozie :) Przed wszystko się gryzło,a twarz wyglądała jak buzia anorektyczki-przez te cienie.W dodatku ten makijaż ;/ Sorki,ale według mnie-nie za ładnie.Po jest fajnie,stylizacja wygląda ok.Podoba mi się bardzo makijaż Doll, wygląda cudnie :) Zmieniłabym jeszcze usta na inne,ale oczy są,według mnie,śliczne :)

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!