Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
metamorfoza aniula38555 i LadyGirlIrena
               aniula38555
     Przed:   
Twarz: Bardzo ładne proporcje twarzy. Jedyne co bym poprawiła to układ brwi. Przy fryzurce z krótszą grzywką lub odsłonięte czoło z tym układem brwi jest nieciekawie.
Makijaż: Nie jest źle, chociaż te sztuczne rzęsy zdjęłabym. 
Ubiór: Pięknie wygląda w tej lekko miętowej sukni, paseczek nie jest jednak tu potrzebny. 

METAMORFOZA aniula38555
Twarz: Jest piękna lecz tak jak pisałam wcześniej zmieniłabym układ brwi. Te są za bardzo proste.
Makijaż: Szkoda, że nie miałaś tuszu, warto chociaż jeden kupić. 
Ubiór: Masz kilka fajnych rzeczy w szafie, lecz wybrałam taki zestaw.

                                        _______________________________

LadyGirlIrena
przed
Twarz: Bardzo ładna twarz, ale nie wiem po co ci te cieniowane coś, w dodatku nie najlepszej jakości i jeszcze takie drogie. Niestety przy tym twarz wygląda na zmęczoną. Obniżyła bym nieco usta.
Makijaż: Niestety to coś uplecione w Stardesignhair tylko psuje ładną buźkę.
Ubiór: Nie jest źle, może zmieniłabym torebkę lub zdjęła kołnierzyk.
METAMORFOZA LadyGirlIrena
Twarz: Po pierwsze obniżyłam trochę usta. Aby coś zmienić proponuje tą fryzurę.
Makijaż: Zdjęłam te cienie z włosów, zrobiłam delikatny makijaż, który podkreśla piękno twarzy.
Ubiór: Musze przyznać, że zakochałam się w twoich niektórych ciuszkach. Nie chciałam zakładać firmowych rzeczy bo było by za łatwo. One już same w sobie są piękne.Więc wybrałam coś zupełnie innego - zrobiłam delikatny, elegancki zestaw.

Jak uważacie czy sprawdziłam się dziś w roli stylistki?

8 komentarzy:

  1. Przed i Po ładnie :) Szczególnie ta pierwsza ładna ! ♥
    Klaudialigenza

    OdpowiedzUsuń
  2. Strój chyba sobie zostawie, gdyż wole sukienki, ale zdejme paseczek. Fryzure też chciałam dać tą, ale troche odstaje od głowy. Zmienie w salonie urody tak jak mówiłaś, ale gdzieś wieczorem/po południu na lepszym kompie, bo ten mi się troche zacina i nie wychodzi "normalnie".
    Dzięki za metamorfoze.

    aniula38555

    OdpowiedzUsuń
  3. aniula jest śliczna i przed metamorfozą i po, bardzo mi się podoba :))))

    Natomiast LadyGirlIrena...ma tak dobrane elementy twarzy, że wygląda na bardzo smutną....

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziekuje za miłe komentarze :3

    Fryzure też chyba zostawie. Bardziej mi sie podoba do sukienki.

    aniula38555

    OdpowiedzUsuń
  5. Obydwie stylizacje są bardzo ładne. Chociaż bardziej podoba mi się metamorfoza Aniuli38555. Zdjęłabym u niej tylko sztuczne rzęsy, a reszta zdecydowanie mogłaby zostać tak jak jest. Co do stylizacji po to nie podoba mi się tam ten żakiet, ale reszta jest ok. A LadyGirlIrena ma bardzo postarzającą ją feyzurkę i smutne rysy twarzy, co nie za bardzo tutaj pasuje. Co do metamorfozy po to nie połączyłam by ten sukienki w panterkę z pudrową z Wild Candy, ja dałabym tam raczej czarne spodnie.

    selenagomezder8

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki, metaforfoza wszyła na dobre, jednak powiem, że efekt "smutnej doll" był zamierzony. :)
    LadyGirlIrena

    OdpowiedzUsuń
  7. Obydwie doll przed metamorfozą wygląda bardzo ładnie. Jednak po metamorfozie jeszcze lepiej. Masz racje aniula zdecydowanie powinna ściągnąć pasek. Makijaż ma jednak ładny. Może tylko tego różu za dużo. Po o wiele bardziej podoba mi się fryzura. Połączenie cieni na oku też robi na mnie pozytywne wrażenie. Co do stylizacji uważam, że także jest w porządku. połączenie pomarańczowych spodni z torebką tego samego koloru wyszło ty fantastycznie.
    Co do drugiej metamorfozy...hmmm...chyba na stylizacje stawiałabym "przed". Natomiast makijaż o wiele ładniejszy "po" metamorfozie.
    Wydaje mi się, że bardzo dobrze sprawdziłaś się w roli stylistki.
    JustinaCullen

    OdpowiedzUsuń
  8. Ogólnie to obydwie Doll wyglądały ładnie przed metamorfozami,ale po chyba jednak lepiej.Ogromnie podoba mi się makijaż 'po' aniuli38555-jest naprawdę po mistrzowsku wykonany ! :) Jej stylizacja 'przed' jest naprawdę ładna,ale nie pasuje tu ten pasek,zgadzam się.Po jest również bardzo ładnie,naprawdę fajna stylizacja :) Co do Doll LadyGirlIreny to kilka z tych cieni,które ma 'przed' pewnie by mogło zostać,ale z taką ich ilością czy rozmieszczeniem (?) twarz naprawdę wcale nie wygląda lepiej.Natomiast bardzo podoba mi się jej stylizacja,jest naprawdę świetna i nic bym nie zmieniała,no,ewentualnie ten kołnierzyk.'Po' też jest ok,ale tu stawiałabym jednak na stylizację 'przed'.
    Ogółem-fajny post i ładne metki ^^

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!