Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
spojlery
Spojlery Velvet Orchid

14 komentarzy:

  1. Super, ja już sobie wypatrzyłam kilka rzeczy. Bardzo podoba mi się bluza z sercem, pudrowa sukienka i spódniczki.
    JustinaCullen

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne rzeczy, na takie właśnie czekałam. Mam zamiar kupić kilka rzeczy, ciekawe kiedy będą w starplazie.

    selenagomezder8

    OdpowiedzUsuń
  3. Na pewno kupię kilka rzeczy ♥
    Paula552

    OdpowiedzUsuń
  4. Tylko czekam aż się te rzeczy pojawią w plazie, na pewno kupię duuuzo dużoooo.

    .Nielegalna.

    OdpowiedzUsuń
  5. Szykuje się świetna dostawa już się nie mogę doczekać ^^
    glass000

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też kupuję. :D


    NieOosiagalna

    OdpowiedzUsuń
  7. Extra ciuchy i torebki,a także dodatki ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. OMG spodnie z sercami i spodniczki sa swietne!

    aniula38555

    OdpowiedzUsuń
  9. *.* ja chcę, ja chcę, ja chcę!
    straszniee podobają mi się te szorty z ćwiekami, rajtuzki i spódniczki. Jak cena będzie przyzwoita to na pewno kupię :D

    NewElizaphetOne

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajna! Już czekam na bluzkę z sercem a te torby- koniki są zabawne :))

    OdpowiedzUsuń
  11. nikitaposh1
    Kupiłam juz tę bluzeczkę która jest na szarym tle - jest sliczna .

    OdpowiedzUsuń
  12. No,no,no,kilka rzeczy jest naprawdę ślicznych :) Fajna dostawa się zapowiada! ^^ Oby to tylko było za sm ..

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!