Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Wyprzedaże

Witam wszystkich po długim czasie mojej nieobecności ! ;)
Długo myślałam nad tym, co tu napisać. Dawno mnie nie było na stardoll i już nie jestem na bieżąco z nowościami. Zauważyłam dziś że jest przecena w wielu sklepach i postanowiłam poradzić Wam jak skorzystać z tej okazji i co kupić po niskiej cenie.  Wybierałam rzeczy które według mnie najbardziej opłaca się zakupić. 
Podkreślam, że Doll na zdjęciu jest ubrana przypadkowo, nie jest to żadna stylizacja. 


Riviera: 

Fallen Angel: 


Decades: 


Original Future:

It girls: 


Kilah:


Windows On The World:


Voile:


PQQ:


Pretty n' Love:

Podoba Wam się ? Może coś przeoczyliście? Czekam na szczere komentarze. ;) 

8 komentarzy:

  1. Z większością rzeczy się zgodzę i Kilka z tych rzeczy mam już w szafie. W PPQ jest wiele innych ciekawy rzeczy. I tam dzisiaj największe zakupy zrobiłam.
    JustinaCullen

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzeczy które wybrałaś są bardzo ładne i przydatne w wielu stylizacjach. Kilka rzeczy z któe tu wymieniłaś mam zamiar właśnie kupić, a największe zakupy radzę zrobić w PPQ, bo się najbardziej opłaca.

    selenagomezder8

    OdpowiedzUsuń
  3. Wybrałaś świetne rzeczy. Tylko czekać na jakaś fajną stylke.

    aniula38555

    OdpowiedzUsuń
  4. Wybrałaś większość rzeczy, które mam zamiar kupić lub już kupiłam :D.

    NewElizaphetOne

    OdpowiedzUsuń
  5. Może uda mi się wejść na stardoll przez komórkę i przy tym niczego nie zepsuć (jak zawsze)? Bo widzę, że nie warto marnować tej promocji. Muszę tam wejść za wszelką cenę, bo ubrania, które wybrałaś są cudne :) iga777

    OdpowiedzUsuń
  6. Zghadzam się z większością ;D

    MajkaKolorowa

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne rzeczy :)
    Ja szczerze mówiąc dużo rzeczy przeoczyłam ♥
    Dziękuję :D
    Klaudialigenza

    OdpowiedzUsuń
  8. Ooo,jaki świetny post! :) Kilka z tych rzeczy już mam,a parę pewnie zakupię,o ile będą za sm ;)

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!