Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Polskie marki obco brzmiące cz.1

gino rossi

Gino Rossi jest jedną z najlepiej rozpoznawanych i najwyżej ocenianych na polskim rynku marek, która zajmuje czołową pozycję w segmencie obuwia i akcesoriów z wyższej półki. Sieć sprzedaży obejmuje 66 sklepów firmowych w Polsce i za granicą oraz 9 sklepów outletowych.
Firma Gino Rossi powstała w 1992 roku jako wspólne przedsięwzięcie udziałowców z Polski i Włoch. Jednym spośród sześciu założycieli był signor Gino Rossi, pochodzący z Włoch fabrykant, którego imię i nazwisko Spółka przyjęła jako swoją nazwę.
Buty Gino Rossi produkowane są w fabryce w Słupsku, tam też znajduje się główna siedziba Gino Rossi S.A.


W ofercie Gino Rossi znajduje się najwyższej jakości skórzane obuwie damskie i męskie oraz akcesoria. Projektanci Gino Rossi proponują nowe spojrzenie na modę - klasyczne modele, z których marka najbardziej słynie.
                                        
Oferta regularnie uzupełniana jest o nowoczesne, awangardowe propozycje. Obok klasycznych oficerek w najlepszym wydaniu, pojawiają się ultra kobiece kozaki, a w sezonie wiosennym piękne szpilki i wygodne baleriny.


  W każdym sezonie Gino Rossi oferuje szeroką gamę skórzanych torebek, przeznaczonych na różne okazje, od biznesowych spotkań po nieformalne wyjścia, a wśród nich klasyczne, eleganckie torby, jak również bardziej awangardowe propozycje, które zawsze zaskakują bogatą kolorystyką i oryginalnymi motywami


   Oferta męska oprócz półbutów o oficjalnym charakterze, zawiera wiele casualowych i sportowych modeli na każdą okazję.


 Wszystkie produkty charakteryzują się nowoczesnym, wyszukanym wzornictwem oraz doskonałą jakością wykonania.
Sklepy gino rossi do swojej oferty wprowadziły także zegarki .



Mam nadzieję że post wam się podoba, komentujcie .
Zdradzę tylko że już niedługo cz.2 ,
ale jaka to bedzie marka  to tajemnica ;D

7 komentarzy:

  1. Najlepsze jest to, że jak wyszło na jaw, że buciki nie są włoskie ceny spadły o połowę :) Także od jakiegoś czasu GR nie odstrasza już cenami ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Mają ciekawe torebki i bardzo ładne zegarki. Co do samych butów z tych które zaprezentowałaś żadne mi się nie podobają. Artykuł ciekawy, dowiedziałam się kilku ciekawostek. Również moja poprzedniczka oświeciła mnie w pewnej kwestii.
    JustinaCullen

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nic wcześniej o Gino Rossi nie słyszałam i buciki też mi się nie podobają >.<

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawy artykuł:)
    moja mama ma 2 pary butów tej marki i są naprawde śliczne ;)
    o zegarkach nic nie wiedziałam :>

    _julcia_1997

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawy artykuł :D I ładnie ubarwiony zdjęciami :D Buciki bardzo ładne,choć nie wszystkie(według mnie oczywiście),torebki ze zdjęcia z numerkami też ok-nr 1,3 i 4 bardzo mi się podobają,a te obok to prawie wszystkie.Zegarki też fajne :)

    Ogółem-super post ;>

    OdpowiedzUsuń
  6. Popieram mela2710 :D

    Buty świetne !
    Klaudialigenza

    OdpowiedzUsuń
  7. Buty z tego sklepu mnie nie powaliły, są zwykłe i niczym się nie wyróżniają. Torebki też nie są znakomite, ale podobają mi się. Za to zegarki są cudowne, najładniejszy jest ten czerwony. Cały sklep oceniam na 5/10, ponieważ tylko zagarki wydają się godne uwagi.

    selenagomezder8

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!