Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Paznokciowe szaleństwo cz.14

1.Cześć :D więc na początek chciała bym wam pokazać sposób na nieregularne kropeczki ;D
2.A tutaj paznokcie w stylu ,,Ombre Nails" czyli cieniowane paznokcie .

3.Sposób na paznokcie z delfinkami do tego sposobu też będzie potrzebna gąbeczka ;D

I ostatni ze sposobów...

4. A tu paznokcie z pięciolinią i nutkami ;D spodobały mi się a wam , mi by się one nie udały ponieważ nie mam takiej precyzji ale myślę że, wam się uda ;D

 Mam do was prośbę , napiszcie w komentarzach czy chciały byście żeby , następny post był by o pielęgnacji paznokci , wtedy pokażę wam jak np.Pielęgnować dłonie zimą .
P.S
Najciekawszy komentarz nagrodzę 100sm 

9 komentarzy:

  1. Te 4 są śliczniutkie ! Naprawdę rewelacyjne ! ♥ Też takie chcę ;*
    Moje dłonie są czesto suche wieć dawaj posta o pielęgnacji dłoni :D

    Klaudialigenza

    OdpowiedzUsuń
  2. Obejrzałam wszystkie 4. Moje paznokcie są dosyć krótkie, więc chyba nie mogłabym takich sobie zrobić. ! są super, ale z moim szczęściem wszystko miałoby kropki tylko nie paznocieć. Wyszło jej fajnie, ale takie jaskrawe te kolory. Ja dobrałabym inne. Co do 2 jest to mój ulubienu wzór! Często go mam. Jest prosty i ciekawie wygląda. Och, te 3 są takie urocze! Od razu przypominają mi się wakacje. Mi na pewno by takie nie wyszły.Nie posiadam zdolności tak cudownego malowania paznokci.4 też są urocze. Myślę, że cudownie wyglądaja na dłoniach. Także nie mam precyzji i mi nie wyjdą. Chyba się troche rozpisałam XD

    aniula38555

    OdpowiedzUsuń
  3. Najbardziej podobają mi się 2 i 4. Pierwsze mi się nie podobają ponieważ wyglądają troszkę dziwnie. Co do 2 to też już takie robiłam tylko, że z innych kolorów. Trzecie są bardzo ładne i od razu zatęskniłam za wakacjami i latem, mają takie pogodne kolorki, może spróbuję zrobić, ale nie sądzę, że mi się uda. A czwarte to po prostu mistrzostwo, mi takie na pewno nie wyjdą więc nie mam nawet co próbować, ale są przepiękne. Z chęcią przeczytam o tym jak pielęgnować dłonie.

    selenagomezder8

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi się podoba najbardziej 4 :)
    LadyGirlIrena

    OdpowiedzUsuń
  5. Super paznokietki. Tnie oczarowały ostatnie paznokietki. Trójka jest fantastyczna. Ten delfinek daje wiele uroku. Nutki również wspaniałe. A ja z chęcią poczytam o pielęgnacji paznokci. Może jakieś inne artykuły o paznokciach też by się przydały. Na przykład domowe sposoby na to aby paznokcie były bardziej wytrzymałe i twardsze. Mam w domu specjalne odżywki i lakier utwardniający, ale to szybko się kończy,a też tanie nie jest. Są w ogóle takie domowe sposoby, które są naprawdę skuteczene?
    JustinaCullen

    OdpowiedzUsuń
  6. nikitaposh1
    Jak zawsze kolorowo i radosnie wyglądają wszystkie .Podobają mi się nr.2

    OdpowiedzUsuń
  7. podoba mi się to, że na tym blogu nie tylko znajdę ciekawostki i nowości o stardoll, ale też tego typu posty ^^ osobiście uuwielbiam oglądać takie filmiki a gdy już mam wyszukane te najlepsze i sprawdzone jestem w niebie :3 dla mnie mistrzowskie są te nutki wymagają tyle precyzji ;o a wg. z chęcią zobaczymy filmiki typu 'jak o nie zadbać' 'jak zapuścić paznokcie' 'co zrobić by przedłużyć żywot lakierów' 'jak wzmocnić paznokcie' itp.. tego na yt. jest multum ale jak przyjdzie co do czego to..xd z niecierpliwością czekam na kolejne części ;*

    patuus.

    OdpowiedzUsuń
  8. Post bardzo mi się spodobał.Wprawdzie ja sama niezbyt często maluję paznokcie-szkołą :/ Ale ogólnie bardzo lubię takie artykuły,bo mam po nich pomysły na kolejny manicure :) Z podanych pomysłów podobają mi się wszystkie.Są równie ładne,pomysłowe,ciekawe,a ponadto cudnie się prezentują.Nie wiem,który podoba mi się najbardziej-wszystkie są świetne.Myślę jednak,iż chętnie wykonałabym pomysł nr. 1-jest po prostu genialny!Uwielbiam takie kropeczki w fantazyjnych kolorach,extra manicure :) Drugi też bardzo mi się podoba,ciekawe kolorki,jedne z moich ulubionych!Trzeci mnie zaskoczył,genialne,po prostu extra!Ślicznie,cudnie,bosko to wygląda!Muszę się kiedyś za to zabrać,ale może być ciężko.I ostatni,czwarty.Też mi się bardzo podoba,może też kiedyś spróbuję :) Śliczne te nutki.

    Co do nowego postu,to pisz o tych dłoniach-moje akurat wyglądają jakbym doznała porządnych poparzeń-ogromnie źle z noszą zimno :/ W każdym razie artykuł ciekawy i bardzo przydatny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Niezłe te pomysły, naprawdę spoko :) Pierwszego nigdy nie wypróbowałam na paznokciach,ale ile to razy robiłam tak z farbkami podczas malowania gdy byłam młodsza! :) ... Drugi pomysł bardzo mi się podoba,efekt jest bardzo ładny,dobry pomysł :) Trzecia idea też świetna,takie wakacyjne te delfinki ;) Ładne :)) Ale najlepsze są,według mnie,te czwarte,z nutkami-naprawdę ekstra! :) Pobiły pozostałe ;) Ja też niestety nie mam takiej precyzji, jednym kolorem nie umiem równo pomalować pazurków,a co dopiero się bawić w kropeczki itp.,a szkoda ;c

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!