Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Szukam :)
Bardzo chciałabym urządzić kolejne wnętrza w swoim apartamencie. Niestety bez paneli ze stardesing się nie obędzie. Dlatego...

Poszukuję! 
Wolałabym kwadraty (są tańsze). Kupię tylko w kolorze białym. I jeszcze jedno - niestety posiadam tylko sm. Szukam nieograniczoną ilość, więc nie martw się jeśli ktoś cię uprzedził. Zaproponuj cenę (w sm). Nie musisz używać stardollowego przeliczenia, 1sd = 10sm, mogę kupić drożej.  Możecie zgłaszać się tutaj lub w mojej kg. Oferta nie traci ważności. Zawsze będzie aktywna, więc jeśli otwierasz ten post w 2014r, nadal możesz się zgłosić :) Zapraszam do zgłaszania się!

15 komentarzy:

  1. A nie poszukasz w starbazarze? Kiedy dywany zaczęły kosztowac 8 sd zamiast 7 sm, to kupiłam chyba ze 100 różnych kolorów za 2,3 sm. Opłacało się ;D

    MissClaaudia

    OdpowiedzUsuń
  2. w moim bazzarku zarezerwowałam dla Ciebie kilka, enjoy ! :)

    _julcia_1997

    OdpowiedzUsuń
  3. Zawsze mozesz poprosic kogos by ci wyslal. Ja ich niestety nie posiadam i nie jestem ss.

    aniula38555

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też nie mam już dywaników. No szkoda, że wcześniej o tym nie pomyślałam, ale może rzeczywiście będą w SB.
    JustinaCullen

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojej, dziękuję ogromnie Julcia! Jesteś wielka.
    iga777

    OdpowiedzUsuń
  6. A do megan... Szukałam w sb, jednak jest bardzo mało białych paneli, niestety większość to kolorowe.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam na to sposób, ale jest trochę czasochłonny, jednak nic cie nie kosztuje. Nie wiem, czy moge go zdradzić :D (żart, pewnie wszyscy go znacie). Zakładasz sobie konta, robisz kilka początkowych zadań z akademii, aż zdobędziesz już jakąś sumkę sd, następnie projektujesz to, co ci potrzeba, kupujesz jako prezent dla ciebie na to konto i gotowe!
    chomiska

    OdpowiedzUsuń
  8. Taa... Nie wiem, czy wiesz chomiska, ale to jest tak zwane multikonto, a to raczej nie jest dozwolone :#
    Pozdro :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też potrzebowałam dywaników,ale niekoniecznie białych i znalazłam dużo różnych w starbazarze,ale zgadzam się-ciężko znaleźć jednokolorowe,a zwłaszcza w kolorze,na który akurat 'polujemy' ;) Pomogłabym,ale nie mam sd :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Proszę o serduszka! Zrewanżuję się ;) SimoneSimonse

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też bym chciała ♥

    Teraz są strasznie drogie ;(

    Klaudialigenza

    OdpowiedzUsuń
  12. No dywaniki są przydatne w wielu pomysłach na apartament, ale ja także ich szukam, ale nie mam ich za wiele, a w starbazarze to są ostatnio drogie i w innych kolorach, niż akurat chcę.

    selenagomezder8

    OdpowiedzUsuń
  13. niestety nie mam żadnego białego dywanika ;c ale mam nadzieje, że znajdziesz

    NewElizaphetOne

    OdpowiedzUsuń
  14. Powiem szczerze, że teraz w bazarku raczej trudno znaleźć dywaniki koloru białego. Jak patrzyłam są tylko w jakieś wzorki albo zielone lub niebieskie ....

    wandosz

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!