Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Idziemy na zakupy
Sklep Basic na stardoll kojarzy nam się z reguły z tanimi, prosto wykonanymi ubraniami. Niektórzy uważają je za tandetne, obciachowe, nie wchodzą tam nigdy i nie mają takiego zamiaru. Są też i tacy, którzy mają smykałkę do interesów i według nich jest to okazja do kupienia całkiem ładnych i użytecznych zamienników droższych ciuchów. Jak jest naprawdę? Postaram się rozwiać wasze wątpliwości.

Prawda jest taka, że zapewne większość z was ma choć jeden element z tegoż sklepu. Ja nie jestem inna. Na co według mnie każda z nas powinna zwrócić uwagę w nowej kolekcji?



1. Obcisłe spodenki. To najlepsza produkcja Basic. Ja posiadam jedną czarną parę i jestem w pełni zadowolona. Można ich użyć dosłownie do wszystkiego! Pamiętam sytuację, w której przy stylizacji zabrakło mnie dołu. Szukałam po całej starplazie - a okazało się, że rozwiązanie mam tuż przed nosem.
2. Spódnica maxi. Na stardoll już nieraz widziałam ciekawe stylizacje z długimi kiecami. Każda dziewczyna ową powinna w swojej szafie (czy to realnej czy wirtualnej) mieć. Nigdy nie wiadomo, kiedy się przyda. Poza tym teraz nie musicie wydawać na nią stardollarów, a dzięki temu wiele oszczędzacie.
3. Rurki. Powiem tak - wszystko byłoby w tych rurkach okej, gdyby... No właśnie, gdyby nie te wstrętne guziki. Nie ma jednak najmniejszego problemu z ich zastawieniem i dzięki temu możemy stworzyć fantastyczną stylizację.


Znaleźć możemy tam również kilka... Niezbyt ciekawych artykułów. Jak na przykład długa tunika czy spódnica mini. Należy się więc zastanowić przed zakupami "na szybko". Sklep Basic ma jeszcze jedną, fantastyczną zaletę - jeden fason możemy otrzymać w wielu kolorach z całej palety barw.

Małe podsumowanko + ocena

Czasami prostota jest potrzebna.  Basic jest ponadto sklepem bardzo tanim, który oferuje rzeczy tylko za starmonety. Znajdziemy w nim wiele perełek, które mogą okazać się lepsze od tych drogich. Niestety - czasami natrafiamy na oderwane od rzeczywistości śmieci. W sumie... Nie jest źle. Moja ocena to 8/10.

13 komentarzy:

  1. Super artukuł!.

    NeonowaSzpilka

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam wiele rzeczy z basics głownie do akademii by nie wydawać wiele kasy.

    aniula38555

    OdpowiedzUsuń
  3. aniula38555 - ja nie kupowałam do akademii rzeczy z Basic. Po prostu wcześniej je przygotowywałam, gdyż było to zadanie na czas. Kupiłam ubrania, które mnie odpowiadały :) Wam też polecam taką taktykę.
    iga777

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny artykuł :) Zgadzam się-w Basic można znaleźć bardzo dużo przydatnych i ładnych ciuszków.Kolory również są bardzo ładne.Często korzystam z tych ubrań i jestem z nich bardzo zadowolona.A ich dodatkowym,wielkim plusem jest to,że są za starmonety :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przekonałaś mnie do kupna czarnej spódnicy : D

    OdpowiedzUsuń
  6. Artykuł bardzo ciekawy. Ja osobiście lubię ten sklep. W Basicu jest wiele ciekawych ubrań. Na przykład ta wspaniała bluzka z baskinką. Każda z nas powinna sobie taką zafundować. Polecam jeszcze koszulki z kieszonką na piersi. Cieszę się, że jedyny sklep w którym można znaleźć wszystko za SM ma naprawdę ciekawe rzeczy.
    JustinaCullen

    OdpowiedzUsuń
  7. nieprawda nie ma zielonego koloru ;(( Ani seledynu czy turkusu, ale i tak jest git ;D


    MajkaKolorowa

    OdpowiedzUsuń
  8. No, zielonego nie ma :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kocham BASICS!! :)) A tą czarną maxi muszę kupić, bo jeszcze jej nie mam :o

    OdpowiedzUsuń
  10. najlepsze z tego sklepu są baskinki połączone z tunikami ;) spódniczki również się przydają.

    _julcia_1997

    OdpowiedzUsuń
  11. Basic to bardzo ciekawy sklep, który się przydaje w Akadmi Stardoll, do kupywania by zdać zadanie. Bardzo fajne jest w nim, to , że rzeczy są dostępne kilku kolorach, dlatego możemy stworzyć bardzo tanią i gustowną stylizację. Cały sklep oceniam na 7/10.

    selenagomezder8

    OdpowiedzUsuń
  12. Mnie się podobają spodenki, bo mogą pasować do różnych stylizacji.
    Slowia12313

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!