Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Metamorfoza KATERIMA
PRZED: 
Ubiór: Ogólnie stylizacja jest bardzo ładna, świetne ciuchy, ale nie wiem dlaczego dodałaś tą torebkę, bo ona chyba trochę nie pasuje :) 
Makijaż: Uważam, że jest za mocny. Jeszcze zmieniłabym usta i wykasowałabym piegi.



PO:
Ubiór: Jak zwykle zrobiłam coś eleganckiego i klasycznego - black and white. Ciężko było mi znaleźć proste czarne buty.
Makijaż: Podkreśliłam oczy czarne kredką i eyeliner'em, uwydatniłam rzęsy i dodałam do tego wszystkiego lekki, delikatny, biały cień do powiek. W celu zatuszowania piegów dodałam szarą opaskę z woalką.



Podoba Ci się? Co o niej sądzicie drogie Czytelniczki? Komentujcie :)

11 komentarzy:

  1. Przede wszystkim Katerima jest bardzo ładna, wię przed metamorfozą wygląda wspaniale. Jest troszkę mocny ten makijaż, ale bardzo ładnie podkreśla kości policzkowej.
    Po metamorfozie jest zdecydowanie bardziej elegancka wersja. Stylizacja mi się podoba. Postawiłaś na bardziej delikatny makijaż i w nim również doll wygląda ładnie, jednak ta opaska z woalką mi tu nie pasuje.
    justinaCullen

    OdpowiedzUsuń
  2. Również uważam, że KATERIMA jest naprawdę piękna, więc trudno przebić ten makijaż. W tym bardziej mi się podoba PRZED. Tak samo jak mojej poprzedniczce nie pasuje mi w PO ta opaska i myślę, że mogłaś zrobić bardziej kolorowy make-up, a miałaś na pewno duże możliwości.
    Co do stylizacji PRZED nie przypadła mi do gustu. Natomiast PO jest ładna i schludna, ale dla mnie... za bardzo monotonna i prosta. Dlatego nie wiem czy bardziej podoba mi się PRZED czy PO...
    Przepraszam jeśli Cię czymś uraziłam VanicaBloom, jeśli tak to naprawdę nie chciałam, takie jest moje zdanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dla mnie MeDoll wyglada dużo lepiej po matemorfozie, jest delikatniejsza, ale oczywiście PRZED też ładnie się prezentuje, gdyby nie to, że makijaż powinien być bardziej estetyczny.

    .Nielegalna.

    OdpowiedzUsuń
  4. nikitaposh1
    Ładna laleczka zawsze będzie ładnie wyglądała nawet jak ubierze na siebie worek i będzie bez makijażu . Śliczna doll .

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę przyznać, że i przed i po katerima wygląda doskonale. Moim zdaniem makijaż nie jest taki mocny, no może jest, ale to tutaj nie przeszkadza. Stylizacja także bardzo ładna i też uważam, że torba nie pasuje. Po jest cudownie. Spodobały mnie się te spodnie, muszę je nabyć :)
    iga777

    OdpowiedzUsuń
  6. Według mnie ładna jest przed i po :) ♥ Świetne stylizacje !
    Klaudialigenza

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za metamorfozę,bardzo mi się podoba. Ten zestaw ubrań jest prosty i elegancki, jestem zdecydowanie na tak:) Makijaż też fajny, klasyczny, delikatny, ale przyznam że zakochałam się z "cieniowanych" lalkach i wciąż eksperymentuję :p

    Dziewczyny dziękuję Wam za przemiłe komentarze, jesteście super <3

    OdpowiedzUsuń
  8. ladniejsza przed metamorfoza i makijaz i ubior sorry ale wy chyba nie umiecie robic metamorfoz ;/

    OdpowiedzUsuń
  9. Metamorfoza Doll przed nie byłą potrzebna.Mimo to i tak wykonałaś cudną metkę.I przed i po KAERIMA dobrze się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uważam, że metamorfoza nie była tu wcale konieczna, ja jedynie odjęłabym torebkę i troszkę zmniejszyła makijaż. Co metamorfozy po to jest naprawdę niezła, ale ja bym tam nie dała tych spodni, ponieważ uważam, że tam nie za bardzo pasują, ale makijaż zwykły, który pasuje do eleganckiej stylizacji.

    selenagomezder8

    OdpowiedzUsuń
  11. Hmmm...no,co tu dużo mówić.Metamorfoza tak naprawdę potrzebna nie była,bo Doll katerimy należy do jednych z piękniejszych Dollek na Stardoll,ale po jest również bardzo ładnie.Przed zmieniłabym może te usta,ale piegi zostawiła.Po..sama nie wiem.Stylizacja ładna,makijaż też,choć kolorowy może wyglądałby lepiej.Jednak-nie jest źle,ładnie przed i po :)

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!