Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Moda Wiosna/Lato 2013.
Na wybiegach już w lutym królują kolekcje wiosenne. Lekkie, zwiewne materiały, żywe kolory, neony. W tamtym roku to był tylko przedsmak tego co w tym roku zawojuje na paryskich czy nowojorskich salonach. Mnie najbardziej podoba się nowa kolekcja Luisa Vuittona. Kratka, wzory z lat 80 i 90. Męskie garnitury, zwierzęce wzory.


Doll Missmariksza:
1.
Paski. Uwielbiam je. Ten sweter w połączeniu z niebieskimi rurkami wygląda świetnie. Do tego buty z plastikową górą. Plastik to hit tego roku.

Sweter/ Ralph Lauren, Koszulka/ Arhive, Spodnie/ PPQ, Torebka/ Winner..., Buty/ Antidote
2.
Marynarka – męski akcent w stylizacji.
Marynarka/ S A, Koszula/ It Girls, Kopertówka/ Bizou, Legginsy Basics, Buty/ Arhive

Doll MyMelisaWhite
1. Typowo marynarska stylizacja. Dla mnie wyszło super :)
Koszula/ Nelly.com, Pasek/ Gift, Spodenki z wysokim stanem/ PPQ, Buty/ Dior

 

2. Stylizacja z koszulką z jednorożcem. Motywy zwierzęce to hit tego roku.
Kołnierzyk. Limited Edition, Top/ UNIQUE-project.blogspot.com, Sukienka/ Wild Candy, Torebka/ SuperTrash Girls, Szpilki/ Sonia Rykiel
3. Te same dodatki co w 2 stylizacji, lecz tu mamy złotą sukienkę zamiast topu. Sukienka ta jest piękna, miałam dziś szczęście i kupiłam ją za niecałe 9sd :)
Kołnierzyk/ Tingeling, Sukienka/ Voile Holiday Botique, Torebka/ SuperTrash Girls, Szpilki/ Sonia Rykiel

Przypominam jeszcze o konkursie, macie czas tylko do czwartku.
PS. Przeglądałam prace i niektóre są niepodpisane. Nie będę ich brała pod uwagę!

7 komentarzy:

  1. kiepskie stylizacje ;//
    paula01225

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny post :) Stylizacja wyszły świetnie;najbardziej spodobały mi się pierwsze trzy.Pierwsza-połączenie sweterka z białą bluzką pod nim i z tymi jeansami wygląda świetnie.Do tego dobrze dobrane dodatki i piękna stylizacja gotowa ^^ Druga też jest niezła,Dollce ładnie w tej marynarce.Fajna torebka,muszę sprawdzić,ile kosztuje :) Trzecia stylizacja-bardziej na lato.Wakacyjne klimaty ^^ Bardzo ładne,zajefajne te spodenki ^^ Zestawy nr 4 i 5 też są ładne,ale moje faworytki to 1,2 i 3 ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne są te spodnie w pierwszej stylizacji! c: Najbardziej podoba mi się trzeci outfit.

    NewElizaphetOne

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawe stylizacje. najbardziej podoba mi się druga, trzecia i piąta. Najmniej czwarta. Nie pasuje mi tu ta bluzka, chociaż jest ładna.
    JustinaCullen

    OdpowiedzUsuń
  5. Druga jest super! chcę taki żakiet <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Super stylizacje. Najbardziej podoba mi sie druga!

    aniula38555

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwsze trzy stylizacje mnie nie zachwyciły, w pierwszej nie podobają mi się buty, w drugiej to samo ( za bardzo zlewają się z całością), a w trzeciej wybrałabym czarne lub białe buty, a nie cytrynowe. Co do 4 to nie dałabym tam tej bluzki, bo nie zabardzo tam pasuje. Najbardziej z wszystkich podoba mi się stylizacja 5, któa ma przecudne buty i dobre zestawienie kolorów.

    selenagomezder8

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!