Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Metamorfoza LolitkaMario
PRZED:
Ubiór: Uważam, że Doll nie potrzebowała metamorfozy w kwestii stroju. Był on ciekawie skomponowany, jedynym elementem jakiego ja bym nie założyła to kożuszek z Archive.
Makijaż: Jest poprawny, mnie się nie podobają pieprzyki i piegi. Kolor karnacji doll również mnie się nie podoba jak i kolor ust, ale nie mnie to oceniać. Ważne, że się podoba właścicielce konta.


PO:
Ubiór: Zaproponowana przeze mnie stylizacja ma styl trochę pensjonarski z nutką elegancji.
Makijaż: Zrobiłam spokojny, ale z podkreśleniem ust, oczu i włosów. Jak wyżej wspominałam nie przypadła mi do gustu karnacja, dlatego ciężko mi było dobrać odpowiednie kolory. Postawiłam na klasykę.


Co sądzicie o metamorfozie? Komentujcie!


10 komentarzy:

  1. Nie wiem co powiedziec. I przed mi sie bardzo podoba i po metamorfozie rowniez slicznie wyglada. Jak dla mnie ladnie wyglada z taka karnacja. Pieprzyki jednak bym zdjela.
    JustinaCullen

    OdpowiedzUsuń
  2. Mmm... jak dla mnie lepiej jest PRZED...

    wwwera27

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo trudno jest zrobić z ładnej lalki jeszcze ładniejszą.....
    Przed metamorfozą Doll podoba mi się bardziej ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi takze bardziej podoba sie przed.

    aniula38555

    OdpowiedzUsuń
  5. Przed i Po super ! Nie wiem , która lepsza ! ♥

    Klaudialigenza

    OdpowiedzUsuń
  6. Przed jest świetnie - i ubiór i twarz. Po ubiór jest jednak o wiele lepszy i taki cudowny! Niestety głowa nie podoba mnie się i wolałam wersję przed.
    iga777

    OdpowiedzUsuń
  7. Wolę wersję przed przepraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Stylizacja przed jak i po jest bardzo ładna, ale chyba bardziej podoba mi się przed. W pierwszej stylizacji nie podobają mi się tylko pieprzyki na twarzy, a w drugiej nie dałabym pod tą sukienkę tej bluszki, co daje troszkę dziwny efekt. Stylizacja przed oceniam na 9.5/10, a po 8,5/10.

    selenagomezder8

    OdpowiedzUsuń
  9. Szczerze mówiąc co do ubioru to nie wiem,ale twarz... przed...

    OdpowiedzUsuń
  10. Ubiór podoba mi się zarówno przed,jak i po,ale twarz chyba jednak bardziej przed.Chociaż po też nie jest źle.I tak dobrze,i tak ładnie :)

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!