Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
POMYSŁ CZY POMYŁKA?
Cześć!
W dniu 22.02.2013r. NCG została dziewczyna z Polski. Ma ona 55 poziom i jest na Stardoll od 2010r. Przedstawiam Wam: samanta687 (http://www.stardoll.com/pl/user/?id=64758351).

OPIS APARTAMENTU:
 Suite doll raczej świeci pustkami. Ściany są w większości pokoi koloru szarego. Apartament jest przestrzenny, ale zbyt mało jest w nim przedmiotów. Niewiele też można opisać, bo nie ma nic takiego, co by mogło chwycić za serce. Jakieś pomysły są, ale chyba dopiero w trakcie realizacji.

 
OPIS STYLIZACJI: 
Doll jest ubrana prosto, dla mnie zwyczajnie. Poprawnie, na czarno - biało. Nie założyłabym jednak tej czapki do spódniczki, prędzej do spodni. Ogólnie jest OK. Ubrania Doll to:
okulary- Killah
marynarka- PPQ
spódniczka- Pretty n'Love
pasek- VOILE
gorset- PPQ

OPIS MAKIJAŻU:
Fajnie pomalowane oczy, ale wygląd mnie nie przypada do gustu. Za mały nos i piegi. Reszta jest w porządku i nie mam więcej zarzutów. Podoba mi się jeszcze kolor ust.


MOJA OGÓLNA OCENA TO: 6/10.

Zasłużyła żeby wygrać? Co o niej sądzicie? Komentarze mile widziane :)

4 komentarze:

  1. Moim zdaniem doll jest bardzo ładna i z makijażem i bez. Ładna ta czapka. Apartament jakiś taki pusty. Stylizacja ciekawa, jednak ta ilość pucharów zakrywa całość i to mi się nie podoba.
    JustinaCullen

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się doll, ale ta karnacja taka jakaś dziwna.

    aniula38555

    OdpowiedzUsuń
  3. Apartament nie jest piękny, świeci pustkami, może niektóre pokoje są i ładne, ale z pewnością nie wszytskie. Stylizacja bardzo ładna, ale ja bym nie dała na dolkę tylu pucharów, w spokoju wystarczył by jeden. Twarz mi się bardzo podoba, może ma troszkę mały nos, ale to nic. Makijaż bardzo fajny, lecz najbardziej podoba mi się jej karnacja, sama niedawno miałam podobną, ale stwierdziłam, że nie wygląda zbyt dobrze na mojej dolce i zmieniłam na blady kolor skóry. Całość oceniam na 7/10.

    selenagomezder8

    OdpowiedzUsuń
  4. Apartament nawet ładny,ale nieco pusty i źle wykończony-widać tam z boku te dywany.Stylizacja ok,ale po co zakryła ją tyloma pucharami? Dla szpanu? -.- Uwielbiam tę czapkę :) Chciałam kupić,ale obecnie da się tylko za sd,a za sm projektantka już nie sprzedaje :c Czekam zatem na zmianę jej decyzji lub łut szczęścia w bazarze ;) Dollce ładnie w tej czapce.Ma też fenomenalny makijaż! ^^ Sama Doll nieco dziwna,ale ładna.

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!