Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
POMYSŁ CZY POMYŁKA?
Witam!
W dniu dzisiejszym chciałabym opisać dla Was dziewczynę z Polski, która w dniu 18.02.2013r. została NCG. Ma ona 58 poziom i jest na Stardoll od 2010r. Oto ona: xXVampireeXx.. (http://www.stardoll.com/pl/user/?id=70064458). 


OPIS APARTAMENTU:
Mieszkanie tej Doll robi duże wrażenie, jest ciemno, ale zarazem stylowo. Króluje szarość, czerń i turkus. Dawno nie widziałam tak dobrze wykonanego apartamentu, który jest jednocześnie gustowny i posiada raczej niespotykaną na Stardoll kolorystykę. Generalnie połączenia kolorystyczne to największy atut tego Suite.


OPIS STYLIZACJI: 
Lalka jest ubrana ciekawie, bardziej z pazurem. Mnie się ta stylizacja podoba. Każdy element stroju idealnie do siebie pasuje. Doll ma na sobie:
- koszulka- antidote
- pasek- Miss Sixty
- spódniczka- It Girls
- skarpety- WINDOWS ON THE WORLD
- buty- nelly.com
OPIS MAKIJAŻU: 
Make - up jest raczej delikatny, mocniej podkreślone są tylko oczy. Ogólnie można powiedzieć, że jest perfekcyjny. W szczególności oczy zasługują na brawa. Po zmyciu kosmetyków Doll traci na ocenie. Zdecydowanie lepiej wygląda w make - up'ie, szkoda, bo widzieliśmy już we wcześniejszych odsłonach tego cyklu (w tym tygodniu najbardziej), że można dobrze pomalować lalkę, ale jednocześnie po pozbyciu się kosmetyków nie traciła swojego blasku i uroku. Generalnie cera ma dobry kolor, nos jest ładny, ale oczy i usta niekoniecznie mnie się podobają. 


MOJA OGÓLNA OCENA TO: 9/10

Podoba Wam się? Zasłużyła? Komentarze mile widziane :)

11 komentarzy:

  1. Ona jest piekna. Ta stylizacja mnie urzekla, zwlaszcza przez ten top z antidote i naszyjnik z HB. Pokoj ma rewelacyjny. Podoba mi sie polaczenie kolorow. Naprawde dziewczyna zasluzyla. Jest rewelacyjna.
    JustinaCullen

    OdpowiedzUsuń
  2. Doll i apartament są śliczne. Zasłużyła :) ♥
    Klaudialigenza

    OdpowiedzUsuń
  3. Zasłużyła! Dol jest cudowna tak jak i apartament.


    aniula38555

    OdpowiedzUsuń
  4. nikitaposh1
    Zajrzałam do niej z ciekawości pokuj w którym jest zapisana jest ładny reszta otwartych jest pusta i większość zamknięta. Stylizacja taka sobie nic nadzwyczajnego . Dała bym 5/10.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dokładnie- tylko ten jeden pokój zrobiony, reszta-pustostan :p Doll taka sobie, ale stylizacja fajna.

    OdpowiedzUsuń
  6. W stylizacji podoba mi się tylko naszyjnki, który jest bardzo dobrze połączony z topem. Aczkolwiek stylizacja nie jest za bardzo oryginalna. Makijaż jest delikatny i dobrze zrobiony, podoba mi się podkreślenie oczu. Co do apartamentu to jest bardzo gustowny, podoba mi się tu przedewszystkim kolorystyka, turkus i czerń jedne z moich ulubionych kolorów. Ale inne jej apartamenty już tak nie powalają.
    Całość oceniam na 8,5/10 i uważam że zasłużyła na miano NCG.

    selenagomezder8

    OdpowiedzUsuń
  7. Zasłużone. twarz Medoll i apartament bardzo ładne. Jedyne co mi się nie podoba, to stylizacja, troche dziwnie dobrana. Ogólnie jest ok i, jak już mówiłam, zasłuzyła.

    .Nielegalna.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję wam za miłe słowa i słowa krytyki :). Szczególnie redaktorce, która patrzy na ogół pracy :)

    Do komentatorów:

    Co do reszty moich apartamentów. Praktycznie wszystkie są zamknięte, bo w każdym z nich coś robię... Nie wiem, wy macie na co dzień wenę? Codziennie robicie nowe apartamenty, ubieracie inaczej doll? Bo jak zajrzałam na wasze profile to chyba żaden z apartamentów nie był urządzony, a lalki.. no cóż. Moja opinia zostanie tajemnicą. Ja wiem, że oceniacie mnie pod kątem NCG i w ogóle, ale nie wiem czy wy jesteście takie uzdolnione, żeby codziennie coś zmieniać.

    @selenaomezder8

    Stylizacja nieoryginalna powiadasz? Powiedz mi, gdzie na stardoll ktoś robi stylizacje na tyle oryginalne pod kątem takiego konkursu jak NCG i CG. :) D_O_D_A niekoniecznie, aczkolwiek są bardzo pomysłowe, inni z włosów stardesign? Również niekoniecznie, bo i tak sprzedają swoje dzieła w sb za kosmiczne ceny. Na stardoll nie da zrobić się oryginalnej stylizacji. WSZYSTKO już było. Mimo tego, dziękuję, że uważasz, że zasłużyłam :)

    @anonimku

    Pokaż się na proszę. Również Cię ocenię :) Jeżeli nie boisz się krytyki ^_^

    Dziękuję wszystkim za uwagę. Pozdrawiam xXVampireeXx.. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dla mnie jest piękna!Nie ma się co czepiać,zresztą wyraziłam swoją opinię w jej KG. Dla mnie twarz idealna, świetny makijaż i ubiór. Nawet przez chwilę myślałam, że konto należy do innej użytkowniczki stardoll, której styl bardzo mi się podoba. Może kiedyś się dowiem czy to ta sama osóbka:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jako ncg bardzo dobrze wygląda.Myślę,że to jedno z niewielu (niestety) zwycięstw,gdy osoba w pełni zasłużyła.Tan Doll wygląda cudownie,Apartament ma śliczny,stylka też mi się podoba.Jak widać po jej Apartamencie jest bardzo kreatywna.widzę też kilka darmówek,które jednak doskonale wykorzystała.Zaciekawił mnie jej Ap,świetny ten widok za oknem-ogólnie wygląda extra!Stylizacja jest przeurocza!Wszystkie kolory doskonale współgrają,ładnie to wygląda :) Brawo!Doll oczywiście (pisałam już ;) też mi się ogromnie podoba!Brawo!Z pewnością zasłużyła :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Myślę,że możemy być dumne z naszej polskiej NCG :) Moim zdaniem wygląda ślicznie.Apartament jest naprawdę idealny,świetna kolorystyka,wykorzystanie poszczególnych artykułów,słowem-czad :) Stylizacja bardzo ładna,podoba mi się :D Doll w makijażu wygląda fenomenalnie,oczy pomalowane perfekcyjnie,w ogóle wszystko idealne.Po jego zmyciu już mniej mi się podoba,ale i tak dałabym 10/10 :)

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!