Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
POMYSŁ CZY POMYŁKA?
Witajcie!
Dziewczyna, którą dzisiaj opiszę wygrała Konkurs na Najgorętszy Projekt Biżuterii w dniu 23.02.2013r. Pochodzi z Japonii, ma 50 poziom i w 2011 r. dołączyła do Stardoll'a. Mowa o denDama (http://www.stardoll.com/pl/user/?id=107455014).

OPIS APARTAMENTU:
W apartamencie jest bogactwo kolorów i dodatków. Przeważają kolory jasne i przede wszystkim różowy. Generalnie jest wporządku, ale jak dla mnie troche za słodko oraz za dużo rzeczy, które by mnie osobiście denerowowały. 

 
OPIS STYLIZACJI:
Doll wygląda ładnie, ale to zupełnie nie jest mój styl. Jest wiosenna i zwiewna, przede wszystkim na pierwszy plan wysuwa się spódnica i ozdoba na włosach, bluzka jest słabo widoczna, a buty trochę nie pasują. Doll ma na sobie:
spódnica- PPQ
korale- IT GIRLS
torba- Bonjour Bizou
buty- MISS SIXTY

OPIS MAKIJAŻU:
Bardzo wyrazisty make - up, szczególnie oczu. Ciekawie i fajnie pomalowane usta. Może trochę zbyt płaczliwy jest ten look. Po zmyciu make - up'u doll wygląda bardzo niewinnie i dziecinnie, ale ładnie. Całość tego jak Doll się prezentuje jest moim zdaniem uwarunkowana kulturowo. 


MOJA OGÓLNA OCENA TO: 7/10.

Podoba Wam się? Komentujcie! 

6 komentarzy:

  1. Ostatnio już o niej było na tym blogu. Tam już wtedy powiedziałam co o niej sądzę, bo oprócz apartamentu nic więcej się tu nie zmieniło.
    JustinaCullen

    OdpowiedzUsuń
  2. Według mnie nie jest jakoś najgorzej, ale trochę denerwuje mnie nawał rzeczy w jej apartamencie. Jej zwycięski projekt też mi się nie podoba jakoś bardzo, hello kitty to raczej nie moje klimaty.

    Gwiazda_18

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi sie dalej wszystko podoba :D

    aniula38555

    OdpowiedzUsuń
  4. A mi nadal nic się nie podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Projekty niektóre ma genialne, a niektóre okropne, do nich należy właśnie ta czapka. Apartament jest fajny, ale nie zabardzo mój styl, róże i żółcie nie należą do moich ulubionych kolorów. Stylizacja bardzo ładna, ale nie pasują tutaj buty. Twarz jest ładna, z wyjątkiem rzęs, za duże, a wianek to jeden z lepszych pomysłów tej projektantki. Całość oceniam na 7/10. A tak wogóle to nie było już o niej niedawno na blogu?

    selenagomezder8

    OdpowiedzUsuń
  6. Niektóre proejkty robi ładne,ta czapka jest fajna,choć raczej nie ubrałabym jej mojej Doll.Ale słodki ten kotek ;3 Apartament-misz-masz jak dla mnie,Doll taka sobie,ładny wianek.

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!