Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
POMYSŁ CZY POMYŁKA?
Witajcie!
Dzisiaj opiszę dla Was osobę, która wygrała konkurs na Najlepsza Scenerię w dniu 23.02.2013r. Jest nią juninho95 (http://www.stardoll.com/pl/user/?id=18358538). Pochodzi z Brazylii, ma 62 poziom i na Stardoll jest od 2008r. Seceneria prezentowana poniżej nie jest moim zdaniem na tyle ładna, żeby zasłużyć na zwycięstwo.


OPIS APARTAMENTU:
Suite tej doll jest wykonany starannie, z dużą ilością kolorowych dodatków, ale zarazem do siebie pasujących. Wszytskie one są na ciemny tle co ciekawie kontrastuje. Niestety jak dla mnie czasem denerujące jest to, że te dodatki są dość krzykliwe. Ogólnie jednak apartament robi dobre wrażenie.

 
OPIS STYLIZACJI: 
Doll jest ubrana fajnie, wszystko do siebie pasuje. Kolorystyka jest również ciemna. Stylizacja jest poprawna, jednak to nie do końca jest mój styl (zmieniłabym rajstopy na długie spodnie), ale jak kto lubi. Generalnie mnie się podoba. Doll jest ubrana w:
- beret, kamizelka- Bonjour Bizou
- spódniczka, buty- Archive
- torba- antidote

OPIS MAKIJAŻU:
Styl Doll jest raczej mroczny. Widać brązowo - pomarańczowe źrenice, nad którymi są umieszczone gęste rzęsy. Jest fajnie, bo przypomina troche make - up Natalie Portman w filmie "Black Swan". Poza tym makijaż jest raczej skromny, co mnie sie podoba, bo po zmyciu go wygląda dobrze i jest naturalnie tak samo wyglądająca jak w nim. Kwestią inną jest to czy sama twarz jest ładna. Moim zdaniem nie jest brzydka, ale może zmieniłabym kolor oczu, ale ogólnie rzecz biorąc ma swój styl i to lubię.


MOJA OGÓLNA OCENA TO: 7,5/10

Podoba Wam się? Co o niej sądzicie? Skomentujcie! :) 

5 komentarzy:

  1. Ładny mroczny makijaż. Ta fryzura o wiele bardziej pasuje jej niż ta na scenerii.
    Sceneria - no cóż nie ma żadnego wow. Trzy doll i to jeszcze wszystkie tak samo ubrane. Jednak muszę przyznać, że widziałam o wiele gorsze scenerie, które wygrywały.
    Apartament całkiem ładny. Doll bez makijażu wygląda również ładnie.
    JustinaCullen

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi sie wszystko podoba :D


    aniula38555

    OdpowiedzUsuń
  3. Make-up nawet, nawet, ale jej sceneria- tragedia!! Robiłam takie jakieś 2 lata temu i jakoś nie zdobyłam tytułu, nie wiem kto na takie coś głosuje. >.<

    OdpowiedzUsuń
  4. Sceneria ok,ale jest za prosta,by naprawdę zasługiwała.Apartament podoba mi się.Stylizacja jest naprawdę świetna,z chęcią ubrałabym tak moją Doll :)Makijaż bardzo ładny,po zmyciu nie jest źle. Ładna Doll.

    OdpowiedzUsuń
  5. Sceneria jest kiepska, okno, dwie kurtyny i 3 dolki ubrane w to samo, zdecydowanie nie zasłużyła ta sceneria na wygraną, ponieważ taką scenerię może stworzyć każdy, a nie wygra. Co do apartamentu to nie pasuje mi tutaj ta różowa ściana i fotele, ponieważ ja mam zasadę albo paski albo panterka (dywan). Ubrana jest bardzo ładnie, znów berecik, który ostatnio zyskuje coraz większą cene w starbazarze. Twarz i makijaż bardzo ładna, ale nie jest tam jakaś idealna. Całość oceniam na 6,5/10.

    selenagomezder8

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!